I TV-soffan väntades på riset

Flakmonkey
I TV-soffan väntades på riset

Här sitter man i TV-soffan efter en dag fylld av jobb, träning och mer jobb. Det här är första stunden på hela dagen som jag bara varit utan måsten och det känns helskönt. Helst skulle jag ju förstås sova men kom på att jag var tvungen att koka lite ris till morgondagens lunchlåda så då är det ju bara att göra det.

Nu låter det kanske som en hemskt tråkig dag med jobb och träning utöver intag av mat men det har varit en bra och trevlig dag på nästan alla sätt och vis. Fck rätt mycket gjort på jobbet även om jag alltid tycker att jag borde gjort mer och träningen var riktigt bra den också med ett rätt tufft gympapass.

Väl hemma så var det dags att ta sig an dagens höjdpunkt då jag skulle plita ner mina tankar om Ratchet & Clank Qforce. Vet aldrig på förhand hur lätt det kommer gå, ibland kan man sitta i timmar utan att få ut något vettigt men den här gången flöt det på bra. Nu behöver ju inte det innebära att det blir en text som uppskattas av läsarna, men deet borde väl inte vara något dåligt tecken iaf?

Ska oavsett bli kul att se om det blir några kommentarer imorgon när det är tänkt att den ska pubbas. Man vet ju aldrig hur det blir på den fronten när det är ett mindre spel som recenseras, särskilt om det är ett konsolspel. FZ är ju trots fortfarande en pc-dominerad sajt sett till besökarna. Lite intressant är det dock att det inte finns mer intresse för mindre spel när det är så många som klagar på bevakningen av "större" titlar är så dominant.

Men men, nu är riset klart så tjingeling!

#blogg

1
Skriv svar