Roligaste sprattet du spelat någon

Medlem
Roligaste sprattet du spelat någon

Fick en idé efter Castro's inlägg i "Habba Babba" tråden.

Så få höra nu, roligaste sprattet ni spelat någon. Kör på!

För att lätta på trycket lite börjar jag.

Jag och en kamrat hade bestämmt oss för att jävlas lite med kamrat X. Vi skrev en fin liten annons på en "kontaktsida" och la ut den.
Delar av annonsen löd såhär;"Het bi-kille söker lädermän för långa heta stunder." "piskor" "bojor" "hemma hos mig" Kort och gott, det var lite "gott & blandat".

Vi slutade annonsen med att personen som ringde skulle ringa och säga att han var ifrån elverket och begärde att få komma och kolla på elmätaren hos X klockan 16.30 den närmaste lördagen. Han skulle även vara iklädd "hett läder med så mycket skin som möjligt synligt".

Kort och gott. X fick ett samtal från "elverket" som ville kolla "elmätaren". När väl lördagen kom så satt jag och polaren och väntade spänt på att få höra någonting. Dock hörde vi ingeting på hela lördagen. Inte söndagen heller. När vi väl fick tag på X på måndag så kunde det inte ha gått bättre för våran del, X's del kan man diskutera.

Han berättade att han hade stått i duschen när det ringde på dörren, så han hade gått ut i bara handduk och öppnat. Reaktionen hade inte lärt vänta på sig. Lädermannen hade iprincip slängt sig på X som hade blivit helt chockad. X hade blivit flyförbannad och sagt alla möjliga tillmälen. Dock hade det tydligen sporrat våran läderman ännu mer då han hade dragit fram piskan och försökt piska till X. När lädermannen väl insåg att X inte visste vad som försegick hade han dragit illa kvickt,

Jag och min kamrat kunde inte sluta skratta, när vi sen berättade för X att det var vi som hade lagt ut en annons osv så hade han blivit ganska förbannad på oss. Vi hörde inte av honom på ca en månad efter det. ^^

Men lätt värt det!

Medlem
Skrivet av Kamp:

Fick en idé efter Castro's inlägg i "Habba Babba" tråden.

Så få höra nu, roligaste sprattet ni spelat någon. Kör på!

För att lätta på trycket lite börjar jag.

Jag och en kamrat hade bestämmt oss för att jävlas lite med kamrat X. Vi skrev en fin liten annons på en "kontaktsida" och la ut den.
Delar av annonsen löd såhär;"Het bi-kille söker lädermän för långa heta stunder." "piskor" "bojor" "hemma hos mig" Kort och gott, det var lite "gott & blandat".

Vi slutade annonsen med att personen som ringde skulle ringa och säga att han var ifrån elverket och begärde att få komma och kolla på elmätaren hos X klockan 16.30 den närmaste lördagen. Han skulle även vara iklädd "hett läder med så mycket skin som möjligt synligt".

Kort och gott. X fick ett samtal från "elverket" som ville kolla "elmätaren". När väl lördagen kom så satt jag och polaren och väntade spänt på att få höra någonting. Dock hörde vi ingeting på hela lördagen. Inte söndagen heller. När vi väl fick tag på X på måndag så kunde det inte ha gått bättre för våran del, X's del kan man diskutera.

Han berättade att han hade stått i duschen när det ringde på dörren, så han hade gått ut i bara handduk och öppnat. Reaktionen hade inte lärt vänta på sig. Lädermannen hade iprincip slängt sig på X som hade blivit helt chockad. X hade blivit flyförbannad och sagt alla möjliga tillmälen. Dock hade det tydligen sporrat våran läderman ännu mer då han hade dragit fram piskan och försökt piska till X. När lädermannen väl insåg att X inte visste vad som försegick hade han dragit illa kvickt,

Jag och min kamrat kunde inte sluta skratta, när vi sen berättade för X att det var vi som hade lagt ut en annons osv så hade han blivit ganska förbannad på oss. Vi hörde inte av honom på ca en månad efter det. ^^

Men lätt värt det!

Hahhahaha, jag kan faktiskt inte sluta garva, nu såhär på fyllan när man kommit hem från krogen.

Tack för tipset kamp, uppkommande info kommer så smånignom när man dragit ett liknande spratt på en polare.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Inaktiv

En gång slängde jag inte tuggumipappret i papperskorgen...utan på gatan. :>
Hihihihihihi

Medlem
Skrivet av Lusen:

En gång slängde jag inte tuggumipappret i papperskorgen...utan på gatan. :>
Hihihihihihi

HAhahahhhhHHAAaahhaahhhahahahahahhahhhahHHAHhahahaha LOOOOLL!!!!11!1

Så tokigt!!


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem
Skrivet av Lusen:

En gång slängde jag inte tuggumipappret i papperskorgen...utan på gatan. :>
Hihihihihihi

Ojdå ;< Detta var långt över gränsen av vad vi ville höra.

hahaha


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Inaktiv
Skrivet av Kamp:

Fick en idé efter Castro's inlägg i "Habba Babba" tråden.

Så få höra nu, roligaste sprattet ni spelat någon. Kör på!

För att lätta på trycket lite börjar jag.

Jag och en kamrat hade bestämmt oss för att jävlas lite med kamrat X. Vi skrev en fin liten annons på en "kontaktsida" och la ut den.
Delar av annonsen löd såhär;"Het bi-kille söker lädermän för långa heta stunder." "piskor" "bojor" "hemma hos mig" Kort och gott, det var lite "gott & blandat".

Vi slutade annonsen med att personen som ringde skulle ringa och säga att han var ifrån elverket och begärde att få komma och kolla på elmätaren hos X klockan 16.30 den närmaste lördagen. Han skulle även vara iklädd "hett läder med så mycket skin som möjligt synligt".

Kort och gott. X fick ett samtal från "elverket" som ville kolla "elmätaren". När väl lördagen kom så satt jag och polaren och väntade spänt på att få höra någonting. Dock hörde vi ingeting på hela lördagen. Inte söndagen heller. När vi väl fick tag på X på måndag så kunde det inte ha gått bättre för våran del, X's del kan man diskutera.

Han berättade att han hade stått i duschen när det ringde på dörren, så han hade gått ut i bara handduk och öppnat. Reaktionen hade inte lärt vänta på sig. Lädermannen hade iprincip slängt sig på X som hade blivit helt chockad. X hade blivit flyförbannad och sagt alla möjliga tillmälen. Dock hade det tydligen sporrat våran läderman ännu mer då han hade dragit fram piskan och försökt piska till X. När lädermannen väl insåg att X inte visste vad som försegick hade han dragit illa kvickt,

Jag och min kamrat kunde inte sluta skratta, när vi sen berättade för X att det var vi som hade lagt ut en annons osv så hade han blivit ganska förbannad på oss. Vi hörde inte av honom på ca en månad efter det. ^^

Men lätt värt det!

Det var ju faktiskt inte särskilt snällt gjort:(

Inaktiv

Skickade länk på msn och så skrev jag: hämta dina föräldrar innan du klickar. det är en vinst.

Kompisens föräldrar kom och min vän tryckte på länken och så var det nobrain.dk.
har fortfarande inte hört av han.

VARNING. GÅ EJ IN PÅ NOBRAIN.DK.

Det är g*yporr

Medlem

Kamp, ditt spratt var.. som ett av dom taskigare jackass spratten fast din kompis var inte med på det. Jag tycker personligen att det var jävligt roligt, men å andra sidan kan jag förstå att det är tokigt taskigt och inte bara mot din kompis. Stackars läderbögen som kom och hälsade på och trodde sig hittat en, om inte själsfrände, så iaf en liktänkande och så visar det sig att han försöker våldta killen. Rätt fucked up

Återigen, jag tyckte det var roligt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar