Bilder på nya Deus Ex

Medlem
Bilder på nya Deus Ex

Ser rätt balla ut, men man är ju rädd för kiddiefieringen som sabbade 2an...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ser ju ballt ut, men en trailer säger ju inte mycket om spelet i sig.

Hmm, första gången i spelhistorien bävar jag inför vad de har gjort.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Håller tummarna för att dom lyckas förvalta arvet från 1:an!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Med tanke på hur tvåan blev fasar jag för trean. Förhoppningsvis fortsätter trean med det som var i ettan och inte förenklat så in i helsike som så var fallet med tvåan.

Medlem

Dags att installera det igen då?

Medlem

Meh, ser ut att vara mer yta än innehåll precis som de flesta moderna spelen. Och att det kommer till konsolerna är ett garanti på att det blir mindre avancerat än 1:an.

Medlem

De har uttryckt att de tyckte Deus Ex 1 var för "långsamt".
Risken är stor att man än en gång ignorerar precis allt som var bra med originalet och gör ett spel som bara är Deus Ex till namnet.

Snälla, anpassa inte spelet för småbarn och idioter, anpassa inte spelet för småbarn och idioter, anpassa inte...

Medlem
Medlem

Vissa av oss har aldrig avinstallerat Deus Ex 1

Tror min installation är minst 5 år gammal.

Ase
Medlem

inte anpassa det för småbarn & idioter.hm
tyvär det kommer till konsoll .enda chansen är att dom gör olika versioner för pc & för barnen& idioterna
men är inte så hoppfull ,synd eftersom ettan var väldans bra, ie ett av dom bästa, inte system shock 2 klass men nära

Medlem

Är mest arg över att jag inte kört Deus Ex, måste få tummen ur att testa det. Läste nyss PCG's förhandstitt på detta och de var väldigt optimistiskt inställda.

Medlem

har spelat deus ex en gång... tyckte det va tråkigt. Riktigt uselt faktiskt. Antar det har att göra med att jag inte hade någon nostalgi-tripp när jag spelade det. När jag väl fick tag på det, så var det väldigt föråldrat.

Deus Ex 2 tyckte jag va helt okej däremot. När jag spelade det, var det nytt.

Något att tänka på. Bara för vi spelade Zelda när vi var små, och kan tycka om att spela det än idag, betyder inte att vi kan få någon yngling att tycka om det idag.

Medlem

Ja, de måste ju justera det till dagens marknad, det är verkligheten vi lever i, men bara för att de fixar en bra yta behöver de inte skita i djupet bakom, det räcker lixom inte med att man kan levla i olika skills för att det ska finnas ett "djup", men tyvärr tycker jag att även de spelproduktioner som säger sig ha ett djup sällan levererar...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Hoppas de verkligen tar de delar av 1:an som gjorde den så enormt bra och verkligen behåller dem. Handling, rollpersoner och många färdigheter och föremål.

Tycker inte det borde vara något problem att göra ett spel både djupt och lättillgängligt. Bara det inte blir en till dussinshooter...

Blir grymt sugen på att lägga in 1:an igen faktiskt...

Medlem

Det vore så underbart ifall Deus Ex 3 blir lika bra som 1:an.

Medlem

Dom har ju nämt att det ska bli mer likt 1:an än 2:an. Bara att hoppas på det bästa.

Medlem

Har inte spelar något av Deus Ex spelen, och vet inte heller om jag vågar än riktigt. Först och främst för att jag inte kommer få ut någon nostalgikick utav det, så det kan lika gärna bli en tråkig upplevelse för mig. För det andra, om jag nu älskar det, kanske jag plötsligt finner Deus Ex 3 att vara renodlad skit, när jag kanske skulle finna det att vara ett mycket bra spel om jag inte spelat de första spelen tidigare.

Fallout 3 t.ex, enligt mig är nästan värdelöst då de tidigare spelen(Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics) tillhör nostalgierna...

Medlem

@Luciphear:

Men du går ju ändå +1 bra spel, tvåan var inte direkt dålig heller. Ettan står sig än om man kan leva med grafiken!

Medlem

Deus Ex: Human Revolution - Full E3 Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=vJxQjWytIcU

Square Enix har gjort trailern..

Mer bilder:
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=3597172&postcount=15

1
Skriv svar