Gametrailers GOTY

Medlem
Gametrailers GOTY

Okej, för er som inte har följt Gametrailers Game of the Year videos så kan ni få chansen att göra det här

Nu när ni har sett det så kan vi diskutera den:

Seriöst? Xcom som GOTY på både PS3, 360 och PC? Att dom har det som GOTY på PC är jag för till 100%, men borde inte konsolerna bara ha exklusiva titlar som nomineringar?
Jag vet att dom tekniskt sätt ÄR på den konsolen och det borde därför gälla... men jag vet inte, något känns bara så fel med att göra så.

Iallafall, grattis till

Firaxis och Xcom: Enemy Unknown

till vinsten som game of the year (Enligt GameTrailers.com alltså), detta spel förtjänade det!

Sen måste jag ju pasta på att säga Grått Nytt Hår till alla på FZ!

#blogg

Medlem
Gametrailers GOTY

Var en riktig överraskning att se det, trodde jag aldrig!

Det där spelet som vann är inte så bra som de hävdar. Många kritiska röster har uppenbarat sig efter att det släpptes.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det där spelet som vann är inte så bra som de hävdar. Många kritiska röster har uppenbarat sig efter att det släpptes.

Alltså spelet är ju riktigt bra, men personligen tyckte jag att det blev enformigt efter ett tag, men kul att se fler spel som inte är "generic militär-FPS" börjar dyka upp mer och mer

Skrivet av luftman:
Skrivet av walter_iego:

Det där spelet som vann är inte så bra som de hävdar. Många kritiska röster har uppenbarat sig efter att det släpptes.

Alltså spelet är ju riktigt bra, men personligen tyckte jag att det blev enformigt efter ett tag, men kul att se fler spel som inte är "generic militär-FPS" börjar dyka upp mer och mer

Det håller jag med om. Jag tror mycket av kritiken mot spelet handlade om att det inte kändes helt och hållet färdigt. Det fanns en del buggar som förstörde spelupplevelsen, och sedan var det säkert ett och annat designval som folk inte gillade. Jag har inte spelat det själv. Köper det antagligen på nästa års STEAM rea


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar