Äntligen kallt

Medlem
Äntligen kallt

Galen... ja kanske. Men att ha 26 grader hemma blir man definitivt galen av till slut. En värmepump som inte gör som den borde har förpestat våra första veckor i huset.

Efter en enkel service med lite delar utbytt, funkar nu ändå allt som det ska och jag är lättad. Vi har nu 20 grader inomhus ungefär och det är alldeles lagom för att man ska vilja tända en brasa på kvällen.

På tal om kallt:

Hua... tänk att jag under samma period körde motorcykel i Malmö. Småland ligger ju ändå bara 35 mil bort (där bilden är tagen) och de hade så här mycket snö!

Nu har vi det svalt inne och kallt utomhus. Malmö har återigen minusgrader, men ingen snö som tur är. Pallar inte att skotta mer snö nu

Längtar efter vår!

#blogg

Medlem
Äntligen kallt

haha längtar efter våren också ! Kallt är det och snöat har det gjort lite dem senaste dagarna. Men solen och värmen får gärna komma fram !

Trevlig bild, bringar glädje

Medlem

Just nu har vi -20 grader ute, mycket snö runt omkring och litet lätt snötäcke av nysnö på vägen.


signatur
Medlem

Faktiskt singlat lite snö i Malmö idag med. Men inte något som lägger sig. -20 låter helt vrickat kallt! Minns inte senast jag upplevde något sådant.
Måste varit på nästan 4000 meters höjd i Österrike, men det är några år sedan.

Medlem

Hade varit mysigt med en brasa, men min hyresvärd blir nog inte så glad om jag futtar eld på någon inomhus


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kan säga att vi nu har -12 ute och en massa snö. Det går snabbt i vändningarna.

Medlem

fick ny snö nyligen, trodde inte det var sant !

Måste säga efter ett besök på din hemsida så blev jag bara varm inombords, så riktigt trevliga bilder =D

Medlem
Skrivet av Digu21:

fick ny snö nyligen, trodde inte det var sant !

Måste säga efter ett besök på din hemsida så blev jag bara varm inombords, så riktigt trevliga bilder =D

Tack så jättemycket!

1
Skriv svar