Reklam på Spotify

Medlem
Reklam på Spotify

Nu ska jag göra något som ingen någonsin gjort förr (ironi), nämligen gnälla på reklamen på Spotify.
Jag gnäller inte på att det ÄR reklam på spotify, jag menar tjänsten är gratis så dom måste ju få in pengar på något sätt. Jag är mer irriterad över vad det är för sorts reklam, t.ex. "Digster hits" och sån skit. Är så störande när jag sitter och lyssnar på min Metal-lista och mitt i allt så kommer det massa dansparty låtar i reklamen, som jag förövrigt avskyr.

Så vad jag försöker förmedla här är: Reklam på Spotify är bra, det gör att denna fantastiska tjänst kan vara gratis, men reklam med musik borde brinna i en eld.

Luftman out.

#blogg

Medlem
Reklam på Spotify

Köp premium så slipper du få musiken avbruten.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Eller så gör man mosoloa1 säger, 99bagis i månaden så får du headbanga bäst du vill utan reklam. Plus att du kan lyssna på telefonen eller ipodden då du e ute på vift.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skribent

49:- i månaden kostar det med unlimited. Skillnaden är att man inte kan ladda hem låtar och man kan inte lyssna i mobilen och dylikt. Fast för mig som bara använde spotify hemma är det skönt att slippa reklam för 49:-/månaden.

phi
Medlem

Som sagt; köp premium. Eller kör grooveshark istället.

Medlem

Använder mest spotify för att upptäcka musik, pengar lägger jag på fysiska Cd-skivor!

Medlem

Men jag skulle nog säga att det fortfarande är värt 99 kr i månaden, även om man bara är ute på upptäcksresa.

1
Skriv svar