Gissa spelet

Skribent
Gissa spelet

Ni vinner ingenting, men jag kommer bli extremt imponerad. Vilket spel är det jag tänker på?

Ledtråd 1

Ledtråd 2

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Gissa spelet

Pokémon!

Bayoneta???
Har ingen anning faktiskt.
Så...du vinner denna gång, Johan!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Heavy rain? :]

Medlem

Slår till med Mass Effect


signatur

no remorse

Limbo...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skribent

Nej

Nej

Nej

Nej

Nej

Det finns en röd tråd i de olika filmerna. Man kan ju testa att googla lite.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skribent

Nej.

(Kul att du hittade hit)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag gör en till chansning, men det blir den sista. Måste släppa det här innan det driver mig till vansinne

Battlefield 3!


signatur

no remorse

Skribent
Skrivet av gurkmas:

Jag gör en till chansning, men det blir den sista. Måste släppa det här innan det driver mig till vansinne

Battlefield 3!

Självklart är det så!

Johan Skugger spelade bas med Yvonne (Sveriges bästa band!) och har barn med Linda Skugger. Det är han och en till som gjort musiken till Battlefield 3.

Det här var ju ganska kul, får försöka komma på en annan gissningslek och fixa något att ha i potten.


signatur

I am the black wizards.

Gärna fler. Priser ãr inte nödvändigt, men om du har någon nyckel till något som du inte använder.
Själv gillar jag utmaningen i leken i sig.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Yey!
Håller med Traveller, priser är inte nödvändigt men gärna fler knepiga gissningslekar, kul som attan


signatur

no remorse

Skribent

Jag ska börja klura på en redan nu.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar