Speltidens comeback

Medlem
Speltidens comeback

För några veckor sen hade jag en mini-paus för spelande. Och under de senaste veckorna nu har jag lagt ner någon timme eller två i veckan på att leka runt i Counter Strike: Source, Rage och Lord of the Rings: War in the North. Nu kände jag dock att det var dags för en tungviktare att försvinna lite i. Vintern är snart över i Sverige, men är evig i Skyrim.
Förutom Skyrim har jag nu även The Witcher-serien att sätta tänderna i, så det blir en stark start på spelåret 2013.

#blogg

Speltidens comeback

Det låter gott. Själv har jag fastnat i "Spec Ops - The Line", men även "Rage", "CoD: Black Ops I" (finns lite acheivements jag jagar där. På konsolfronten försöker jag ta mig genom "Killzone 3", "Binary Domain", "Final Fantasy XIII" och en uppsjö andra spel.

Vad tusan ska man annars syssla med när det är kallt och grinigt utanför. Jag hatar snö och kyla.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja, samma här. Promenera duger i det här vädret, men inte mer.

Hur är Spec Ops?

Skrivet av 73mpl4R:

Ja, samma här. Promenera duger i det här vädret, men inte mer.

Hur är Spec Ops?

Jag älskar Spec Ops, Det är som en kusin till Uncharted, fast utan pyssel. Pistolfajterna är väldigt, väldigt snarlika. Miljöerna är tip-top. Jag rekommenderar det starkt. MP är också kul.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av 73mpl4R:

Ja, samma här. Promenera duger i det här vädret, men inte mer.

Hur är Spec Ops?

Jag älskar Spec Ops, Det är som en kusin till Uncharted, fast utan pyssel. Pistolfajterna är väldigt, väldigt snarlika. Miljöerna är tip-top. Jag rekommenderar det starkt. MP är också kul.

Sweet! Plockar upp det på nästa rea då.

1
Skriv svar