Senaste spelköp

Medlem
Senaste spelköp

Mina senaste spelköp, kort och gott.

Legend of Zelda: Ocarina of time
spelade faktist inte den titeln så värst mycket när det begav sig 1998, vilket jag måste råda bot på. Ska bli hemskt roligt att damma av Nintendo 64 igen
[ia=750217; medium]

G-Police
Kanske inte ett fantastikt spel, dock så en enorm nostalgikick för mig personligen.
[ia=750218; medium]

Castlevania II: Simons Quest
Av någon anledning spelade jag aldrig det här spelet på mitt nes, vilket har stört mig något enormt Så den här veckan blir det att slå sig ner med nes-kontrollen och se vad det har att erbjuda
[ia=750215; medium]

Eternal Sonata
Det här är ett spel jag har spelat förut, och jag gillade det! Kan inte minnas varför jag slutade spela, kanske var det nån annan titel som stal min uppmärksamhet samtidigt vilket resulterade i att Eternal Sonata föll i glömska. Men nu är det dags för revansch!
[ia=750216; medium]

Nästa spelköp blir definitivt Simcity på fredag, efter det får nog min plånbok vila upp sig ett tag :/

Vad är ditt senaste spelköp?

#blogg

Medlem
Senaste spelköp

Mitt senaste spelköp är Colossus-paketet från The Indie Gala.

Innehåll:
Darwinia
Multiwinia
Defcon
Uplink
Hearts of Iron III
Demigod
Subversion City Generator Prototype
Voxel Destruction Prototype
7.62mm
Talisman Prologue

Medlem

Åh Castlevania på NES <3 ... även fast det är det sämre av dom!

phi
Medlem

Borderlands 2. Underbart spel i co-op!

Inaktiv

Mitt senaste köp var CS:GO när det kom i augusti? Livet som arbetslös och satsat på träning. Har istället spelat igenom gamla spel och gått den vägen.

Medlem

Simon's Quest har fått oförtjänt mycket skit

Trots sin irriterade och något ologiska partier är det en av mina gamla favoriter (dock rätt svårt utan guide i vissa partier).

Jag menar det har ju det coolaste vapnet genom tiderna, eldpiskan!

Medlem
Skrivet av Lepr:

Simon's Quest har fått oförtjänt mycket skit

Trots sin irriterade och något ologiska partier är det en av mina gamla favoriter (dock rätt svårt utan guide i vissa partier).

Jag menar det har ju det coolaste vapnet genom tiderna, eldpiskan!

Spelet är inte DÅLIGT, men det är ju lätt det sämsta av NES-trilogin.

1
Skriv svar