Rise of Nations snart på Steam

Medlem
Rise of Nations snart på Steam

Den nya trenden hos Microsoft verkar vara att få ut sina gamla titlar på Steam, så som med den uppkommande nylanseringen av Age of Empires 2. Nästa stortitel verkar vara Rise of Nations om man nu kan lita på detta inlägg; spelet verkar även, likt AoE2, få achievements.

#blogg


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Rise of Nations snart på Steam

Så nu kan man skaffa sig "nuke allt och alla" nations? Sweeet.

RON - var riktigt bra. Det ser jag framemot.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Härligt, brukade lana det med kompisarna.. var frid och fröjd tills någon fick kärnvapen och orsakade en Armageddon


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Rise är fantastiskt kul! Fast jag vet inte om det är så kul att jag vill köpa det än en gång, inte när det funkar i sin nuvarande form hur bra som helst på moderna datorer.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Älskade RoN! Grymt skoj!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Från en som aldrig spelat spelet (förlåt för mina synder) , vilka andra spel är det likt? Är det turn-based eller RTS ?

Skrivet av luftman:

Från en som aldrig spelat spelet (förlåt för mina synder) , vilka andra spel är det likt? Är det turn-based eller RTS ?

RTS av den bättre sorten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av luftman:

Från en som aldrig spelat spelet (förlåt för mina synder) , vilka andra spel är det likt? Är det turn-based eller RTS ?

Har många likheter med Empire Earth och några med Age of Empires.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

RoN var riktigt riktigt bra!

Medlem
Skrivet av luftman:

Från en som aldrig spelat spelet (förlåt för mina synder) , vilka andra spel är det likt? Är det turn-based eller RTS ?

Tänk dig ett realtidsstrategi likt Age of Empires möter turbaserade Civilization så har du Rise of Nations. Krig i realtid över nationsgränser och resurser.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar