Bra flyt och lönsamt spelande

Medlem
Bra flyt och lönsamt spelande

Haft riktigt bra med tur i spel den senaste tiden. Hittade för några dagar sen ett par riktigt bra par Ice Climbers i #Diablo 3 som jag idag lyckades sälja för 225€ (blev totalt 190€ med allt som #Blizzard tar i avgifter, men ändå) som borde dyka upp på mitt PayPal-konto inom några dagar.

Dessutom lyckades jag idag få ett ganska värdefullt kort i #FIFA 13 spelläget Ultimate Team, Raheem Sterling (Silverkort, no pun intended) som jag sedemera lyckades sälja för 230 000 coins, Bra utdelning idag får man säga

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv
Bra flyt och lönsamt spelande

Helvete.. 190€ är bra!

Hur mycket tid behöver man lägga ner innan man kan tjäna lite pengar? Antar att man först och främst måste dinga 60?

Medlem

"Tjäna pengar" kontra hur mycket tid man lägger ner är ju en vinstförlust om du bara är ute efter att tjäna pengar, dvs. du tjänar ju betydligt bättre på att jobba tiden du spelar Men om man spelar för skojs skull (som jag) och råkar hitta nåt som går att sälja för en slant är det ju en trevlig bonus.

Det är ju ett slumpmässigt spel, men för att ha en relativ chans att hitta något värdefullt i diablo 3 just så behöver man nog åtminstone spela på Inferno-nivån för att kunna hitta item-level 63 legendaries/sets. Sen är nog uppemot 80% av dessa bara skräp, så bra med tur krävs för att få affixes som är tillräckligt bra för att sälja för riktiga pengar. Men jag är level 60 (med alla karaktärer) och har dessutom 39 paragon levels på min bästa, har ca 400 magic find med fulla Nephalem Stacks och spelar på monster level 4 inferno.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

1
Skriv svar