Släpp mig loss, det är vår

Redaktör
Ponny
Släpp mig loss, det är vår

Vintern vågar vägra våren. Obviously. Men jag vägrar å min sida löpbandet. Så utrustad med världens bästa app, Zombies, Run!, väljer jag att möta våren med mössa, halsduk och 10 minusgrader. Med förhoppning om att gå ner femtielva kilo, slå personliga rekord, springa hem medaljer och slippa "Höhö, han har visst lagt på sig lite"-kommentarer lagom till julkalendern 2013.

Fast den riktiga orsaken är väl mest att andra säsongen av den där zombie-appen släpps i april. Jag känner peppen!

[ia=759220; large]
Zombien på bilden har inget med appen att göra. Men han såg cool ut.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Släpp mig loss, det är vår

"Femtielva"? Femtioelva? 5011?, herregud, det kommer inte finnas något Fredrik kvar ju.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

"Femtielva"? Femtioelva? 5011?, herregud, det kommer inte finnas något Fredrik kvar ju.

Nej, nej! Ta det lugnt. Det är bara ett uttryck. Så länge jag kan springa ifrån zombier och kvinnor med barnvagnar är jag nöjd.


signatur

En Bamseponny av folket

Våga vägra vara smal!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Och våga vara ärftligt kal på skulten! När sommaren väll kommer är det jag som rakar av vinter-skägget.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar