The box of the box

Redaktör
Ponny
The box of the box

Japp, då var det gjort. Nu har jag bokat den flådigaste av flådiga #Assassin's Creed IV-boxar. Samma procedur varje år. Nej, jag vet fortfarande inte om jag är toktaggad på spelet men jag vet att jag älskar serien i sin helhet, dess storslagna berättelse och att mitt liv antagligen skulle kännas tommare om jag inte hade den här samlarutgåvan (också).

Sedan måste jag erkänna att det känns lite exotiskt att ha bokat ett Playstation 4-spel.

[ia=759909; large]
Min redan överfyllda Assassin's Creed-hylla kommer inte bli glad.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
The box of the box

Den enda boxen man behöver är World in Conflict-boxen. Och det är den absoluta sanningen.

(Ser rätt fett ut dock.)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag måste se mer av spelet innan jag bokar. Jag älskar serien, men trean var en riktig besvikelse som jag ännu inte har orkat spela klart...

Redaktör
Ponny
Skrivet av Jozo:

Jag måste se mer av spelet innan jag bokar. Jag älskar serien, men trean var en riktig besvikelse som jag ännu inte har orkat spela klart...

Många verkar känna så. Och även om jag inte håller med kan jag tycka att spelet i uppdragen tappat sin lyster. Men bortom dom finns det en awesum värld och en, rätt ofta, lika fin historia att sträva efter. Så gör det!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar