Det bästa (och värsta) med Company of Heroes 2-betan

Skribent
Det bästa (och värsta) med Company of Heroes 2-betan

Fick Company of Heroes 2-betan av en vänlig själ i tisdags. Snabba intrycken är att man aldrig ska ge upp, även när det ser som mörkast ut.

Det bästa (och värsta) med Company of Heroes 2 är dock stalinorglarna. Som tysk vet man att helvetet har kommit till byn när orglarna ljuder. Kolla filmen nedan, du kommer förstå.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Det bästa (och värsta) med Company of Heroes 2-betan

Men tyskarna hade ju Nebelwerfer, den lät ju ännu värre.

Kommer det en förhandstitt snart?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skribent
Skrivet av conthox:

Men tyskarna hade ju Nebelwerfer, den lät ju ännu värre.

Kommer det en förhandstitt snart?

Hmm.... Varför har jag inte haft en Nebelwerfer? Problemet är väl att jag kört med en support-general, vilket inte är optimalt om man kör själv. Och då får man inte tillgång till alla trupper.

Tror det ska komma en förhandstitt relativt snart, inte riktigt koll på något publiceringsschema. Nästa vecka dock någon gång i alla fall.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Hmm.... Varför har jag inte haft en Nebelwerfer? Problemet är väl att jag kört med en support-general, vilket inte är optimalt om man kör själv. Och då får man inte tillgång till alla trupper.

Men arg, den var ju standard när jag körde ettan. Aja, får klara mig utan den då, såvida jag inte kan synka matcherna med t ex brorsan som antagligen kommer spela mycket han också.

Skrivet av Johan Olander:

Tror det ska komma en förhandstitt relativt snart, inte riktigt koll på något publiceringsschema. Nästa vecka dock någon gång i alla fall.

Nice, ser fram emot den


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar