choklad + habanero = <3

Skribent
choklad + habanero = <3

Jag och min gode vän Anders har slutit samman i en slags klubb för Habanero-främjande. Senaste spelkvällen fick ölen agera törstsläckare, mer än sinnesfrämjande. Betongkepsen av att ha mölat i sig Ass Kicking Jelly Beans och Habanero-chips var inte nådig. Men oh så god den var.

Förra veckan upptäckte vi Chocolate Bar From Hell. Det är lite som Sodoms sista dagar i munnen – på ett bra sätt.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
choklad + habanero = <3

Testa att käka en Trinidad scorpion! Ganska god i början men sen jävlar. Den är vanligtvis 10 gånger starkare än habanero, men jag tror fan den jag åt var ännu starkare. Trodde allvarligt att jag skulle dö.

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Testa att käka en Trinidad scorpion! Ganska god i början men sen jävlar. Den är vanligtvis 10 gånger starkare än habanero, men jag tror fan den jag åt var ännu starkare. Trodde allvarligt att jag skulle dö.

Oh! Challenge accepted.

Blev bjuden på habanero-shot av en vänlig(?) bartender en gång, det var ruskigt gott. Men det kändes lite som om jag skulle avlida.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Testa att käka en Trinidad scorpion! Ganska god i början men sen jävlar. Den är vanligtvis 10 gånger starkare än habanero, men jag tror fan den jag åt var ännu starkare. Trodde allvarligt att jag skulle dö.

Oh! Challenge accepted.

Blev bjuden på habanero-shot av en vänlig(?) bartender en gång, det var ruskigt gott. Men det kändes lite som om jag skulle avlida.

Brukar ju vara mindre roligt dagen efter, drack i min ungdom ibland tequila shots med en matsked tabasco i varje och det var inte så hemskt att dricka men magen var inte glad när man vaknade dagen efter och undrade likt Herman Hedning om man druckit ett fat diesel...

Skribent
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Testa att käka en Trinidad scorpion! Ganska god i början men sen jävlar. Den är vanligtvis 10 gånger starkare än habanero, men jag tror fan den jag åt var ännu starkare. Trodde allvarligt att jag skulle dö.

Oh! Challenge accepted.

Blev bjuden på habanero-shot av en vänlig(?) bartender en gång, det var ruskigt gott. Men det kändes lite som om jag skulle avlida.

Brukar ju vara mindre roligt dagen efter, drack i min ungdom ibland tequila shots med en matsked tabasco i varje och det var inte så hemskt att dricka men magen var inte glad när man vaknade dagen efter och undrade likt Herman Hedning om man druckit ett fat diesel...

Hahaha


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar