Tack George!

Tack George!

May the 4th be with you!

tja, varför inte.

Här ligger jag med feber och rinnig näsa och är sjukare än världens sjukaste sengångare som innehar världsrekordet i att vara sjuk. Överdrift naturligtvis, men har varit helt borta några dagar nu, inte orkat skriva, spela eller se på längre filmer.

Så jag har grävt bland mina VHS band och hittat en serie som...jag vet inte, nte världens bästa precis. Men de är lagom långa och passar dagen till ära, så varför inte dela med mig, åtminstonde av introt.
Är det någon av err som minns srien från när den gick på trean, precis innan TMNT.

God natt.

May the fourth be with you all.

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Tack George!

Den serien är en styggelse, men lite kul ändå. Krya på dig, hela sith-gänget hälsar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Tack, och grattis i efterskott, såg att du fyllt år nyligen.

Men jag tror jag håller mig ifrån internet resten av helgen med, ser att de matade trollen idag, hu vilken intelektuell slakt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag är genomförkyld med, tyvärr har jag inga härliga VHS band kvar, men ett avsnitt Game of Thrones eller Chuck sitter aldrig fel, krya på dig TIT


signatur

Game long and prosper

Hoppas din förkylning ger med sig den med, Javas.

Själv var det visst något fel på gallan, var något som spökade och fick allt som hade en gnutta fett i sig att smaka som härsket bränt stekfett. Hoppas ni alla slipper uppleva det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar