Titel? Måste man ha det?

Medlem
Titel? Måste man ha det?

Var in på den lokala spelbutiken och köpte några spel idag. Mirrors Edge (Har velat ha det länge nu men aldrig blivit införskaffat), Fallout New Vegas (köpte aldrig det när det kom för att F3 knappt fungerade på min föregående dator. Datorn jag använder nu klarar F3 utmärkt och jag hoppas att New Vegas fungerar lika bra.) och Far Cry 3 blood dragon. Riktigt sugen på 80-tals stuket.

Jag har så jag klarar mig i helgen :). Dessutom har jag fortfarande Bioshock Infinite kvar att klara ut Jag blev avtänd av spelet någonstans efter att jakten på vapnen åt vox populi började. Eldstriderna är inte roliga efter ett tag.
Likaså har jag ungefär 50% av nya Tomb Raider kvar. Vette fan varför jag la ner det för. Det är riktigt jäkla underhållande men något för mycket hollywood film över det hela. Platsar helt klart i Michael Bays porrlåda så mycket explosioner som det är plus att Lara är en mordmaskin utan dess like.

Lite kapten Morgan och spela imorgon? Låter troligt.

#blogg

Skribent
Titel? Måste man ha det?

Du kan få beta av alla spel som är ospelade eller bara påbörjade här hemma. Jisses vilken hög det är


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar