Spelvideo på Youtube

Medlem
Spelvideo på Youtube

Sitter just nu i efterdyningarna av min första Youtube video. Har fortfarande inte redigerat videon eller för den delen bestämt mig om jag ska publicera den online, men det kändes bra när jag spelade in den.
Spelet jag spenderat närmare tolv minuter av mitt liv med att spela in är Thomas Was Alone och verkar väldigt mycket bättre än jag först trodde det skulle vara.
Som sagt, tolv minuter in i spelet och jag har redan suttit och fnissat mycket mer än jag gör under merparten av spelen jag brukar spela.
Vill passa på att rekommendera detta spel till alla som är nyfikna och gillar lättsamma och roliga pusselspel.

#blogg

Medlem
Spelvideo på Youtube

aldrig hört talas om

Medlem

Har spelat igenom det och det är riktigt bra Det är sjukt att man får såna känslor för vad som i grunden är lådor i olika färger.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Har spelat igenom det och det är riktigt bra Det är sjukt att man får såna känslor för vad som i grunden är lådor i olika färger.

Ja visst är det helt galet? Jag känner att jag verkligen gillar "personerna" i spelet även om dom, som du säger, bara är ett gäng lådor

1
Skriv svar