The True North - Sneak Peak - Graphics

Medlem
The True North - Sneak Peak - Graphics

Så... Det börjar närma sig.

Tänkte därför lägga upp lite sneak peaks i olika kategorier för er som är intresserade.

Open landscape / Tundra

Mountain region sunset

Ice reflections and depth of field through lighting

Fog and sunrise

Dynamic lighting and sense for detail

#blogg


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skägg.
10 Chambers
The True North - Sneak Peak - Graphics

Whatis?


signatur
Medlem

Är det bara jag som tänker på skyrim?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Är det bara jag som tänker på skyrim?

Det är en Skyrim overhaul:
http://www.fz.se/forum/pc/skyrim-overhaulen-the-true-north-so...

Medlem

Tyckte jag kände igen den första bilden... Men jävlar vad snyggt ni har gjort det!


signatur

Submission is for the weak

Riktigt fint det där


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av magma:

Är det bara jag som tänker på skyrim?

Det är en Skyrim overhaul:
http://www.fz.se/forum/pc/skyrim-overhaulen-the-true-north-so...

Det förklarar saken...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tackar för de fina orden. Ligger mycket arbete bakom, bland annat ett helt nytt ljusreflektionssystem vi kommer släppa samtidigt som moden; ReflectFX. I kombination med SweetFX och ENB kan man då generera söta skärmar som ovan.

Den totala changelisten är nu ungefär fyra gånger så lång som den i posten som länkades av Athaleos. Kommer lägga upp hela här när jag gett lite fler previews.

Samtidigt vill jag också återigen uppmuntra till förslag på additioner till moden.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Whatis?

Som det skrivs ovan rör det sig om en total overhaual till Skyrim som just nu ligger i intern beta-testing. I ett spel som Skyrim blir det tyvärr mycket av just testande... Vi vägrar släppa något som genererar buggar, så alla locations och quests gås just nu igenom.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ser riktigt intressant ut, har inte lirat Skyrim på ett tag men det som stod i changelogen lät grymt.

Hur är det med kompabiliteten med andra mods, tex Climates of Tamriel eller diverse texturmods? Det stod i och för sig att ni förbättrat alla texturer och förändrat väder och annat själva så andra moddar kanske inte behövs.

Medlem

Kompatabilitet med andra mods kommer bli knivigt. Praktiskt taget alla aspekter av spelet är ändrade.

Enligt BOSS och egen testing är inte CoT kompatibelt. High res texture pack DLC'n är dock ett krav, och vi har egna texturpacks uppepå det.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar