Ny morgonrutin?

Flakmonkey
Ny morgonrutin?

Förhoppningsvis var morgonens infall början på en rutin som gör att jag kommer i ordentligt form igen. Jag tog helt enkelt och fyllde en ryggsäck med de kläder jag tänkte ha på mig under dagen och sprang till jobbet. Inte direkt till jobbet heller för då hade det blivit en på tok för kort sträcka utan med en lite omväg som ökade distansen till närmare 9 km. Vet inte exakt hur långt det blev eftersom Runkeeper ballade ur på slutet, men huvudsaken är att det kändes riktigt bra när jag sprang och att det känns hur bra som helst efteråt.

#blogg

Ny morgonrutin?

Jäklar, det var ingen liten runda, bra jobbat

Vad är det för app du har använt, det ser onekligen bättre ut än Runkeeper.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ut som en runda inne på litteraturavdelningen under bokrean.

Btw, området "Pungpinan" låter inte så trevligt. Jag förstår att du höll dig i utkanten och tog dig vidare, även om "Skarpnäck" inte är så mycket bättre...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Flakmonkey
Skrivet av walter_iego:

Jäklar, det var ingen liten runda, bra jobbat

Vad är det för app du har använt, det ser onekligen bättre ut än Runkeeper.

Det är Runkeeper

Skrivet av conthox:

Ser ut som en runda inne på litteraturavdelningen under bokrean.

Btw, området "Pungpinan" låter inte så trevligt. Jag förstår att du höll dig i utkanten och tog dig vidare, även om "Skarpnäck" inte är så mycket bättre...

Hehe jo den är lite hattig, men har ett spår i skogen på vägen till och från jobbet som jag kör en runda eller två... sen pungpinan ja, fattar inte hur de kunde komma fram till just det namnet av alla möjligheter

Medlem

Stockholm Marathon nästa eller?

Så ser inte mitt Runkeeper ut alls. Jag har nog den skånska versionen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar