Lugnet efter storme3n

Skribent
Lugnet efter storme3n

Det har varit en hård vecka, eller rättare sagt, det har varit en jävligt hård vecka. Som frilansande skribent jobbar jag dubbelt och FZ är något som tar vid när det andra tar slut. Oftast är det inga problem alls, bara roligt och berikande. Men att jobba sex dagar samtidigt som jag precis flyttat in i ny lägenhet med min fästmö, det tar på krafterna. Tror jag räknade ihop min arbetsvecka till runt 70 timmar.

Hur orkar man med något sådant egentligen? Svaret ligger hos dig, alltså du som läser det här. Det har varit fruktansvärt roligt att läsa vad du och alla andra skrivit. Naturligtvis håller vi inte alltid med varandra, men det har varit en hel del roliga diskussioner och till slut började även gif-bilderna ploppa upp. Helt klart en av årets roligaste veckor.

Nu är jag dock trött och måste belöna mig själv med mer än bara skräpmat. Det är äntligen dags att ta tag i The Witcher 2, som jag köpte på GOG, 2 minuter innan jag upptäckte att Steam hade 66 procent rabatt på spelet. Skit i det, tårarna har torkat och spelet är installerat.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Lugnet efter storme3n

Tack så mycket för ett väl utfört jobb, E3 är alltid en spännande vecka. Synd bara att det har blivit lite dålig stämning i forumet/kommentarsfälten tack vare det nystartade fanboykriget. Det är inte mitt fel den här gången, mitt namn till trots.

Skribent
Skrivet av fanboyen:

Tack så mycket för ett väl utfört jobb, E3 är alltid en spännande vecka. Synd bara att det har blivit lite dålig stämning i forumet/kommentarsfälten tack vare det nystartade fanboykriget. Det är inte mitt fel den här gången, mitt namn till trots.

Tack, kul att du tyckte vi skötte oss! Har inte märkt av "kriget" särskilt mycket, bara tendenser till det. Men det lär behövas mycket popcorn framöver iaf.


signatur

I am the black wizards.

Testpilot

Bra jobbat såklart och belöningen är då Witcher 2!

Det är så kul att spela det spelet , krävs också 2 genomspelningar för att verkligen se det mesta som finns i spelet!
Ha så skönt , är lite avis att du har den upplevelsen kvar!

Skribent
Skrivet av Harakiri:

Bra jobbat såklart och belöningen är då Witcher 2!

Det är så kul att spela det spelet , krävs också 2 genomspelningar för att verkligen se det mesta som finns i spelet!
Ha så skönt , är lite avis att du har den upplevelsen kvar!

Har många spel som missats, detta är ett av dem. Har hört mycket gott om det


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar