I brist på spel, ett party!?

I brist på spel, ett party!?

Hade inget att spela, och inget som riktigt väckte intresse från E3, så jag tog mitt pick och pack och drog ut i skärgården, istället för att sitta inne så valde jag att vara med och fira en persons sextioårsdag.

God mat, lagom med dryck och ingen jävla dansbandsmusik Vid ett av de vackraste platserna på jorden, och kanske Mars. Inte illa för en mentalt trött resenär.

Men på vägen hem stannade jag till vid min lokala Game-affär och skaffade Eternal Darkness ( GC ). Nu får vi väll se om det var så bra som man minns det från tiden jag lånade det av min vän. Men nu har jag ett eget ex.

Men för framtiden så hoppas jag på lite gladare spel, är inte så där glad i denna dystopi och obehagliga val trenden i spel. Så jag väntar med glädje på ett nytt Zelda, eller varför inte ett Minecraft 2??? Notch! Get to work!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
I brist på spel, ett party!?

Underbart obehagligt spel! Ett fint minne från Nintendos (enligt mig) största tid.

"Eternal Darkness", det skulle mycket väl kunna handla om den svenska sommaren


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar