Last of Us - Multiplayer

Medlem
Last of Us - Multiplayer

#Last of Us

Nu har jag provat lite last of Us, multiplayer och jag måste säga. Det är väldigt intressant utformat. Inte som många andra multiplayer spel. Detta ger liksom ett djup att man ska samla saker och att man har ett visst antal veckor på sig att göra det. Återkommer med mer åsikter sen

#blogg

Medlem
Last of Us - Multiplayer

Ska köpa det tänkte jag, har haft min PS3 i några månader nu och spelat totalt 3-4 timmar. Känns som att The Last of Us kan ändra på det.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Ska köpa det tänkte jag, har haft min PS3 i några månader nu och spelat totalt 3-4 timmar. Känns som att The Last of Us kan ändra på det.

Min har stått och dammat sedan Dark Souls släpptes, men är igång nu igen sedan Last of Us dök upp i postlådan. Riktigt bra spel, rekomenderas starkt 73mpl4R, om du har spelat Uncharted serien så vet du vilket klass det håller, Naughty Dog är mästare !

Skribent

Jag ska nog testa multiplayer när jag är klar med kampanjen. Det här spelet har jag inte någon brådska med, spelar ett par timmar i veckan på sin höjd.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Comstedt:
Skrivet av 73mpl4R:

Ska köpa det tänkte jag, har haft min PS3 i några månader nu och spelat totalt 3-4 timmar. Känns som att The Last of Us kan ändra på det.

Min har stått och dammat sedan Dark Souls släpptes, men är igång nu igen sedan Last of Us dök upp i postlådan. Riktigt bra spel, rekomenderas starkt 73mpl4R, om du har spelat Uncharted serien så vet du vilket klass det håller, Naughty Dog är mästare !

Ja, vad tusan. Det känns ganska safe.

Medlem

Jag har klarat kampanjen. Tyckte det var lite kort. Men känslan och hur man satt och nästan pratade med sig själv. Ville hålla koll på Ellie så hon var med hela tiden och man brydde sig karaktärerna. Det var nog det bästa, aldrig hänt mig förut.

Medlem
Skrivet av Greenz:

Jag har klarat kampanjen. Tyckte det var lite kort. Men känslan och hur man satt och nästan pratade med sig själv. Ville hålla koll på Ellie så hon var med hela tiden och man brydde sig karaktärerna. Det var nog det bästa, aldrig hänt mig förut.

Likadan själv, håller alltid ett vaksamt öga på Ellie, dyker upp konversationer ibland också som man lätt kan missa!

Skägg.
10 Chambers

Vågar inte läsa något om Last of Us, inte spelat än!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vågar inte läsa något om Last of Us, inte spelat än!

The butler did it.

Jag tänker inte spoila, eller bråka eller ens diskutera spelet, bara säga att jag önskar att jag ( JAG ) aldrig spelat det. Gillar inte trenden att spel ska vara obehagligt mörka/gritty/gratutious/deprimerande eller edgy, och varför svarar kritikerkårer nästan alltid med högsta betyg på berättelser som sneglat för mycket på walking dead eller game of thrones? Its good!?? Its depressing is what it is.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag har det också! Grymt spel so far... Värt varenda krona.

1
Skriv svar