Sommarskoj med Nintendo

Medlem
Sommarskoj med Nintendo

Jag har nu fallit för frestelsen och införskaffat en Nintendo 3DS XL Fire Emblem Limited Edition!

Perfekt nu inför semestern.

#blogg

Sommarskoj med Nintendo

Är den lika stor som en DSi XL?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent

WOW! 3DS-text utan att någon nämner Animal Crossing


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av Johan Olander:

WOW! 3DS-text utan att någon nämner Animal Crossing

Eller hur, om man bara kunde ha tippat i förväg och tjänat lite stålar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Efter många om och men så köpte jag mig ett 3DS XL för någon månad sedan och Fire Emblem. Riktigt underhållande spel. Monster Hunter däremot var en tråkig historia. Spelat i 30 minuter och det blir nog inte mer än så.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Är den lika stor som en DSi XL?

Skärmen är lite större än den på DSi XL.

Skrivet av Johan Olander:

WOW! 3DS-text utan att någon nämner Animal Crossing

Jag funderade på "Animal Crossing: New Leaf", men ärren frän "Animal Crossing: Let's go to the city" till Wii sitter fortfarande kvar djupt.

Skrivet av BadMrBox:

Efter många om och men så köpte jag mig ett 3DS XL för någon månad sedan och Fire Emblem. Riktigt underhållande spel. Monster Hunter däremot var en tråkig historia. Spelat i 30 minuter och det blir nog inte mer än så.

Jag har hört mycket gott om Fire Emblem: Awakening, så för mig så var det en "no brainer" för att köpa det då jag älskade "Fire Emblem: Path of Radiance" till Gamecube.

Jag testade det demo som fanns till Monster Hunter och blev riktigt irriterad över kontrollerna, så det var tur att jag inte köpte 3ds xl bundlen med Monster Hunter.

1
Skriv svar