Medlem
Filmerna

Resident Evil filmerna är ju helt värdelösa. Bara fullt med b skådisar och så twistar dom om storyn så det blir jätte löjligt. Och så mycket action också som dom nya spelen. Nej rent sagt skit säger jag. Första filmen var väl nästan okej men annars är det bara skit. Eller vad säger ni?

Dom animerade filmerna Degeneration och Damnation var ju rätt bra, Mycket mer likt spelen och tar ju även storyn där ifrån också utan att göra om allt. Varför kan dom inte göra en bra otäcknad film med typ Christian Bale som Chris Redfield? Det jag menar att. Göra en bra film genom att först ta DEN RIKTIGA STORYN av resident evil. Ha med bra skådespelare. Ja bra manus författare och producent osv så filmen går att titta på också. Och det behöver inte vara 100% action hela tiden.

Hoppas Hollywood kan lyssna på mig!

Ha en fortsatt trevlig söndag!!

#blogg

Filmerna

Tycker första filmen var riktigt bra, sen går det utför.

Den senaste var katastrof


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Aa första går att se på tycker ja. Men dom andra blir sämre för varje film. Tog och snabb kolla på den senaste men stängde av typ direkt.

Moderator | Testpilot

Tycker filmerna är helt okej om man försöker se dom som "inte RE filmer". Vilket kan vara svårt för vissa men försöker bara se det som en renodlad action-flick.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är väldigt svårt tycker jag

ZF
Medlem

Resident Evil - Directors Edition Remastered Extended Uncut Cut:

Resident Evil 2 - Hyr-VHS:

Bonus:
Resident Evil X

(The Christian Bale, varför? Edition)

Medlem

Tyckte första halvan av Apocalypse var seriens höjdpunkt, resten är bara löjligt, I de senaste filmerna verkar de bara vilja slänga in så mycket high-tech saker det bara går för att allt ska vara så coolt hela tiden.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Ja och väldigt mycket slowmotion ska det vara också för det är ju så roligt att titta på.

Medlem

Lite off-topic kanske, men blev grymt till mig när jag läste detta: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article17098905.a... where do I sign?


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Låter ju skit coolt ju :). Synn att det är bara i Japan.

1
Skriv svar