Är Sverige bra på Counter-Strike?

Medlem
Är Sverige bra på Counter-Strike?

Ja, vi är faktiskt fruktansvärt extraordinärt jävla bra på spelet. Lite som en perk vi föds med här. Jag hittade en lista där man räknar ihop de medaljer som ackumulerats sedan år 2000 - 2012, sedan lade jag själv på resultaten för 2013. Resultatet;

86 guld, 57 silver, 31 brons. Totalt 174 medaljer.

Hur mycket är det i jämförelse då? Tvåan Polen har ynka 17 guld att skryta med, bara 8 silver och 11 brons. Faktum är att du måste lägga ihop majoriteten av alla andra länders medaljer för att komma upp till vår nivå. Sveriges win ratio på turneringar borde numera ligga på över 50 procent. Alltså win ratio för hela turneringen. Inte en match. Det tycker jag ändå är värt att skåla för!

#blogg


signatur

Burn in the light.

Är Sverige bra på Counter-Strike?

Great job!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag visste att Sverige har duktiga CS-spelare men hade ingen aning om att de hade roffat åt sig så här pass många medaljer. Starkt jobbat !


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Bra jobbat! Undrar däremot om räkningen går på individier eller lag som har nått guld?

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Bra jobbat! Undrar däremot om räkningen går på individier eller lag som har nått guld?

Hela lag, inte individuella prestationer.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Vilka tävlingar är det som räknats på?

Medlem
Skrivet av musse1:

Vilka tävlingar är det som räknats på?

Officiella tävlingar och kupper.

Edit: NiP hade en win streak på 87-0 i matcher. Något liknande har aldrig hänt innan.


signatur

Burn in the light.

1
Skriv svar