38 timmar Total War: Rome 2

Skribent
38 timmar Total War: Rome 2

Jag klagar ofta på att jag inte har tid att spela, men om jag ska lita på min Steam-klient verkar det som om jag har alldeles för mycket tid – 38 timmar #Total War: Rome II.

Ofta brukar jag vara känslig mot buggar, något som på pappret hade betytt att jag slängt ut spelet tillsammans med datorn genom fönstret. För buggar finns det mycket av i form av dålig path finding, hjärndöd AI och oförutsedda krascher. Samtidigt får den automatiska sparfunktionen min mentala hälsa att stanna på "lätt störd", istället för "mental härdsmälta".

Antagligen beror spelets storhet på romerska hundar och ballistor. Ibland är det de små sakerna som får ett spel att bli en succé. Samtidigt kan jag personligen leva med att #Creative Assembly släpper nya patchar varje vecka, som gör spelet lite mindre frustrerande, även fast det naturligtvis inte är okej att släppa ett spel i det skick som #Total War: Rome II var i.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
38 timmar Total War: Rome 2

Det mest intressanta är ju att nästan samtliga Reviewers där ute måste ha fått ett helt annat spel på launch än vad jag fick.

Funderar starkt hur ett spel som knappt är i Beta stadie ens kan få mer än 5/10 i betyg.

Men har hänt fler än en gång att jag fått fel kod till mina spel jämfört med kritikerna.

Eller så kan det vara att dom knappt spelar och inte har någon som helst krav på spelen dom ska ge betyg till något mer

Skribent
Skrivet av Salami:

Det mest intressanta är ju att nästan samtliga Reviewers där ute måste ha fått ett helt annat spel på launch än vad jag fick.

Funderar starkt hur ett spel som knappt är i Beta stadie ens kan få mer än 5/10 i betyg.

Men har hänt fler än en gång att jag fått fel kod till mina spel jämfört med kritikerna.

Eller så kan det vara att dom knappt spelar och inte har någon som helst krav på spelen dom ska ge betyg till något mer

Jag vågar inte uttala mig, har inte varit inblandade i recension av det här spelet eller läst recensionen i fråga. Tycker spelet pendlar friskt mellan 3-5 på en femgradig skala.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Johan om du vill ha ut mer av det rekomenderar jag att du modar det lite

http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?2000-Radious-...

Radious släpper nästan matrial dagligen. (dock kör han bara med beta patcher!

Skribent
Skrivet av Salking:

Johan om du vill ha ut mer av det rekomenderar jag att du modar det lite

http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?2000-Radious-...

Radious släpper nästan matrial dagligen. (dock kör han bara med beta patcher!

Tackar! Det får bli nästa kampanj som german.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar