Inga smurfar för mig inte

Flakmonkey
Inga smurfar för mig inte

Egentligen skulle jag inte sitta här i soffan och skriva det här inlägget. Egentligen skulle jag vara i en liten biosalong på biograf Sergel i Stockholm och tittat på Smurfs 2 med sambon och hennes kusinbarn nu. Så blev dock inte fallet eftersom jag måste jobba. I morse vaknade man av ett samtal från jobbet om att ett system inte fungerade som det skulle. Workaround implementerades men eftersom en leverantör jobbar på att lösa grundproblematiken så är jag fast här för att konfigurera saker rätt när allt är löst i deras ände.

En aning frustrerande är det men samtidigt är det ju inte så mycket att göra något åt. Det är en del av jobbet utan man får helt enkelt göra det bästa av situationen och göra lite vettig saker som att slänga lite skräp, jobba eller varför inte spela lite TV-spel?

Kände bara för lite 90-talsnostalgi

#blogg

Medlem
Inga smurfar för mig inte

Det var en vanlig dag. Simon gick in på FZ. Efter att ha gottat sig med olika artiklar upptäckte han något! Vad är det! Aha det är en bloggfunktion. Simon började tänka, det kanske är något för mig. Idag när år 2013 går mot sitt slut så är Simon en av dom största spammarna på FZ blog avdelning. Han och Walter producerar blogginlägg i en aldrig sinande ström. Vad är syftet med detta? Är de i maskopi med FZ?

Flakmonkey

Måste något ha ett syfte? Kanske... Måste nog komma på något sådant isf... Kanske läge att spamma lite om det?

Vi har skrivklåda och älskar FZs läsare. Den är nog inte svårare än så.

Vi borde kanske starta en hemlig organisation av spelbloggare Simon


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar