en blank sida för fulla tankar

en blank sida för fulla tankar

I dag i min säng i morgon i min säng. tänk vad mycket man ligger i sin säng igentligen.

eller tänk om man kunde bli 15 igen uppleva saker om och om igen. Eller tänk om alla hade råd med allt dom ville, Det finns så mycket tankar och saker jag grubblar på om dagarna, eller tänk om tid var valuta då skulle jag vara snuskit rik.

så finns det ju mindre roliga saker att tänka på krig pest elände och justin beaver. men å andra sidan kan man fylla det blanka pappret med roliga tankar med som tanken på god mat, roliga spel och små fragment av glada dagar.

föresten om en tanke på en tanke är en tanke vad är då tanken?

#blogg


signatur

New life, New hope

Medlem
en blank sida för fulla tankar

Det är tanken som räknas... eller nja, kanske inte alltid. Men alla behöver stanna upp och tänka ibland. Fast gör man det för ofta så riskerar man att stanna kvar i tanken för länge och inget händer. Själv har jag märkt att en promenad är bra för att rensa lite, då man inte kan göra något annat än att just gå. Under förutsättning att man inte har med sig mobil eller så, för då pajjar man det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:

Det är tanken som räknas... eller nja, kanske inte alltid. Men alla behöver stanna upp och tänka ibland. Fast gör man det för ofta så riskerar man att stanna kvar i tanken för länge och inget händer. Själv har jag märkt att en promenad är bra för att rensa lite, då man inte kan göra något annat än att just gå. Under förutsättning att man inte har med sig mobil eller så, för då pajjar man det.

kloka ord


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar