Elder Scrolls VI

Medlem
Elder Scrolls VI

Tjatja blo… Nej, just det, så börjar man inte nej! Skärpning…

Skämt åsido så har jag nu med släppadatumet för TES Online och alla rykten om Fallout 4 börjat så har suget efter ett nytt och roligt (Bethesda) RPG komma krypande. Skyrim och dess tillägg är sedan länge utklarade, maxleveln är nästan nådd och jag skulle kunna köpa hela Skyrim med de pengar som jag har lootat. Frågan är då när kommer detta och vart kommer det att utspela sig? En snabb googling senare så inser jag att det finns lika många spekulationer som dåliga skämt av Christer i FragZone och lika säkra svar som Blizzard ger med sitt "Soon".

Hittade dock denna artikel som var lite rolig läsning och gav lite mer kött på benen, utan att i stort sett säga någonting.

http://www.usgamer.net/articles/where-does-the-elder-scrolls-...

För övrigt så har gamla goda D2: LoD installerats på burken och laddern är resetad så Baal kommer snart att få smaka på mina välsignade hammare på normal av min femtioelfte paladin!

#blogg


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Elder Scrolls VI

Jag tvivlar på att vi får se ett Elder Scrolls 6 på väldigt länge. TESO kommer kräva en del underhåll, som alla MMORPG och det kommer ta resurser i anspråk från Bethesda. Och dessutom är (troligtvis) Fallout 4 under utveckling och att Bethesda skulle utveckla Elder Scrolls 6 samtidigt känns inte troligt.

Men det kommer. Jag gissar på att Elder Scrolls dyker upp senare i den här konsollgenerationen, om uppskattningsvis 5 år,

1
Skriv svar