17. Katastrof

17. Katastrof

SJUK! Har inte sovit en blund på hela natten, bara legat och harklat och snorat.
Jag hoppas att det är en kort förkylning som djävlas, har jobbat för hårt för att förlora denna jul till sjukdom.

Och mitt Citronté är slut.

Tur att Cartoon Network visar "Regular Show", ska man ligga still så ska det banne mig vara något kul på tv!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
17. Katastrof

Attans.

Själv vaknade jag av magont mitt i natten och satt en halvtimma på toa. Har varit småkass under dagen, men har gått att jobba i alla fall. Skulle vara ganska obra tajming om det bröt ut till hjulafton, men det är en vecka kvar så man kan hoppas.

Ett tips på huskur är het mjölk med pressad vitlök och en skvätt honung. Kanske inte den godaste muggen man kan hälla i sig, men jag tycker den gör nytta. Inbillar jag mig i alla fall.

Hoppas du blir bättre snart!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Äh, ni är för veliga! Man får inte känna efter för mycket. Själv har jag jobbat både med influensa och magsjuka.

Medlem

Attans, jag tänkte ju skriva kommentaren igår, men kom nog bort mig som vanligt!

1
Skriv svar