19. Meanwhile..

19. Meanwhile..

Uppenbarligen tar jag läsare-önskningar nu, eftersom Luftman och BBB (förkortade) önskade vilja höra vilka som är mina favorit tecknade serier, och jag gick med på det. Så sitter jag nu och försöker få fram något form av inlägg av just "Travellers favoriter".

Det jag kan avslöja är att det blir nog en blandad lista, vilket är bra, det svåra är att skriva kort och ändå föra fram det som gör att jag gillar serien så mycket. Det är ju lättare när man får skriva hur mycket man vill, men nu skulle det bli ett alldeles för långt inlägg.

Så är det, vilka? formatet? längden? vi får se.

Idag den nittonde nöjer jag mig med att dela ut smeknamn till de av er som vill ha.
så skriv i kommentarerna "Smeknamn tack" så slänger jag ur mig något.

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

19. Meanwhile..

Smeknamn tack


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Smeknamn tack

Hjulet stannar på... Scooby!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

haha tack


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Smeknamn tack

Skrivet av Luftman:

Smeknamn tack

Percy buttcrack von scratch 'n' sniff the third.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar