21. Åh vad jag kommer må...

21. Åh vad jag kommer må...

Varm Ostpizza, frasiga Ostbågar och chips med ostsmak och en ostdipp till mina nachos(ostsmak). You do the math...

Lördagar ska man grisa till det totalt! Men jag får inte röra Julmusten, den är till Julafton...bara tre dagar bort, men jag är törstig nu.

Fick spelet Ghosthunter(PS2) i tidig julklapp av polaren, det är något vi brukar göra, han fick Primal(PS2). Oj oj, vilket charmigt men sunkit spel...Designen är stel och karaktärerna omöjliga att älska, huvudpersonen skulle Duke Nukem ruska om med ett "Thats not funny! skärp dig". Men jag spelar på fram tills spiken i kistan, Det finns vist en bugg/glitch/ det går inte att spela vidare-moment. I en kyrka finns det en stege som går ned till källaren, du måste gå ned för stegen för att spelet ska fortsätta, men det går inte!

Det visar sig att om du spelar spelet på PS3 så kommer du aldrig komma förbi den delen av spelet, allt som finns kvar att göra är att stänga av, för enligt spelets design så går det inte att hoppa, du klistras mot stegen som om detta vore resident evil.

Även skitspel ska väll gå att spela!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

21. Åh vad jag kommer må...

De äldre spelen är onekligen bättre än många nya. It is not all in the utseende


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Många, men inte Ghosthunter.
Nu är jag nyfiken, vad tyckte recensenter och köpare om spelet när det var nytt.
Polaren fick ju Primal(ps2) ett grymt bättre spel på alla nivåer, det skulle jag vilja se en fortsättning på.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hade ju varit klockrent om spelet hade varit väldigt cheezy.

men vad bra, det är cheezy, men inte av bra ost


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag har spelat igenom det, jag vill minnas det som okej Men man måste komma förbi träskdelen av spelet, då blev det många gånger bättre vill jag minnas.


signatur

Videomupp

Men jag kommer aldrig komma förbi träsket, jag behöver en fungerande PS2 för det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar