Oundvikligt

Oundvikligt

Två saker:

För det första har hela familjen magkramper efter en väldigt trevlig julbordsrelaterad matförgiftning. Aldrig mer sillsallad.

För det andra har jag sjukt roligt med att köra Super Mario 3D World i co-op. Helt klart min personliga Goty, där andra spel har försökt utvidga story eller tematik (och det förtjänar de väl en eloge för...ibland...inte ofta...mer sällan än ofta) Så kommer Mario och gänget tillbaka med årets ultimata plattformare. Glädjen, utmaningen samspelet och designen.

Hoppas Vissa spel aldrig ändrar sig oavsett vad de där laktosintoleranta gnällarna säger.

Såg nu på julhälsningsvideon och två saker:

För det första är min mobilkamera helt värdelös.

För det andra: Johan i duschen... nej jag tänker nog på Lejonets tår-drickande.

Nu ska jag till dasset igen, men det är lugnt, jag fick Proffesor Layton and the Azran Legacy till 3DS i julklapp. Layton Layton Ra ra ra!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Oundvikligt

Intressant när man får se hur människor vars texter man läser ofta ser ut.

Hade ingen aning hur du såg ut innan videon. Känns lite som när man äntligen får reda på vem som "gjorde det" i slutet av bokserien.


signatur

Everybody needs help.

Haha, Traveller i köket med toaborsten

Jag är glad att jag valde att ha mössan på, min frisyr var i klass med Nosnos Emmet brown.
Sen syntes det inte att jag var alldeles fullproppad med alvedon, neseril, strepsil bara för att orka stå upp.
sjukdom är öken.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Vilken video? Whatiwhatwhat?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vilken video? Whatiwhatwhat?

Nej inget särskilt som involverar dig. Bara något de högsta hönsen bland FZ-medlemmar får se.

http://www.fz.se/filmer/20131224/god-jul/


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar