First XBOX ONE Limited Edition? (1 TB HDD?)

Medlem
First XBOX ONE Limited Edition? (1 TB HDD?)

You may have already seen the very convincing looking image that is currently doing the rounds around various blogs which seemingly shows that there may be a 'TitanFall Xbox One Limited Edition' console on its way.

The image above certainly does look real enough apart from the missing Kinect and you may have noticed that the side image doesn't match up with the front image.

It maybe that this image is just a mock up of the actual design that is rumored to be shipped out in March alongside the anticipated TitanFall. The special edition is also reported to have a bigger internal storage device upping the drive size to a 1TB HDD which is double that of the current standard consoles.

SOURCE: XPGAMES

#blogg

Medlem
First XBOX ONE Limited Edition? (1 TB HDD?)

Kan man inte göra som med PS3/4 att man slänger in en 1TB SSHD eller 2TB HDD?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Kan man inte göra som med PS3/4 att man slänger in en 1TB SSHD eller 2TB HDD?

Byta HD? på en Xbox? HAHAAHAHA!..

nää men skämt åsido, nej det går inte, då skulle dom ju inte kunna sälja sina EXTREMT dyra hårddiskar. (iaf var dom superdyra till x360)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Går nog att byta hårddisk själv i en XBONE men då är det bara säga hejdå åt garantin


signatur

no remorse

KoP
Medlem

Varför ens byta den interna hdd'n då man bara kan plugga in en extern å nyttja på samma sätt som den interna? Minimalt med meckande är iaf något jag personligen föredrar.

Medlem
Skrivet av KoP:

Varför ens byta den interna hdd'n då man bara kan plugga in en extern å nyttja på samma sätt som den interna? Minimalt med meckande är iaf något jag personligen föredrar.

För skillnaden i laddningstider är enorm när jag byter upp från en hdd till en sshd eller ssd om man har råd. Min ps4 startar på 12 sekunder vilket är rätt snabbt.
Gta 5 på ps3 laddar mycket snabbare och flyter aningen smidigare i jämförelse med en ps3 med hdd.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

KoP
Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KoP:

Varför ens byta den interna hdd'n då man bara kan plugga in en extern å nyttja på samma sätt som den interna? Minimalt med meckande är iaf något jag personligen föredrar.

För skillnaden i laddningstider är enorm när jag byter upp från en hdd till en sshd eller ssd om man har råd. Min ps4 startar på 12 sekunder vilket är rätt snabbt.
Gta 5 på ps3 laddar mycket snabbare och flyter aningen smidigare i jämförelse med en ps3 med hdd.

Det finns ju externa ssd om man vill också.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KoP:

Varför ens byta den interna hdd'n då man bara kan plugga in en extern å nyttja på samma sätt som den interna? Minimalt med meckande är iaf något jag personligen föredrar.

För skillnaden i laddningstider är enorm när jag byter upp från en hdd till en sshd eller ssd om man har råd. Min ps4 startar på 12 sekunder vilket är rätt snabbt.
Gta 5 på ps3 laddar mycket snabbare och flyter aningen smidigare i jämförelse med en ps3 med hdd.

Det finns ju externa ssd om man vill också.

Kan du installera os och spel på den?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

KoP
Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KoP:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KoP:

Varför ens byta den interna hdd'n då man bara kan plugga in en extern å nyttja på samma sätt som den interna? Minimalt med meckande är iaf något jag personligen föredrar.

För skillnaden i laddningstider är enorm när jag byter upp från en hdd till en sshd eller ssd om man har råd. Min ps4 startar på 12 sekunder vilket är rätt snabbt.
Gta 5 på ps3 laddar mycket snabbare och flyter aningen smidigare i jämförelse med en ps3 med hdd.

Det finns ju externa ssd om man vill också.

Kan du installera os och spel på den?

Spel, ja.

1
Skriv svar