Kvällens nemesis

Flakmonkey
Kvällens nemesis

Flickvännen köpte en sån här idag och givetvis så var även jag tvungen att "prova". Uppenbarligen så störs man ju på den lila hårväxt jag har på axel- och ryggpartiet och det här var ett perfekt tillfälle att slita bort det irritationsmomentet. För det är ju precis vad en sån här manick gör, de sliter upp håret med rötterna. Ungefär som en vaxning. Det här ska vara mer behagligt än en vaxning men efter att ha prövat båda metoderna så är jag osäker på om det stämmer.

Kan verkligen inte rekommendera behandlingen. Visserligen så gjorde den ju jobbet sett till hårväxten och sambon fick sig ett väldigt gott skratt när hon "hjälpte mig". Jag tror också att min ynklighet lockar fram en hel del likes på Facebook så det är ju kul att kunna sprida lite glädje. Men vet inte om det är värt det ändå. Kanske om man tar sig en whisky eller två innan... Får nog prova det nästa gång...

#blogg

Medlem
Kvällens nemesis

Jag vet nog var hon egentligen vill att den där ska användas


signatur

Everybody needs help.

Ja Simon, dags att fixa bikinilinjen. Det är ju snart sommar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"lila hårväxt"? Kommande roll i nästa X-men?

// edit

Ok, det var bara fånigt. Move on...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

ZF
Medlem

fyfanken. tur man bara har ett på axeln än så länge, vilket en tång gör processen kortare med. känner mig lite mer som Jeff Goldblum varje gång dock...

1
Skriv svar