Helg och sol

Skribent
Helg och sol

Det blev inget inlägg igår för jag var på en bekants disputation och allt jag hann göra efter jobbet var att duscha och byta om till kostym, för att sen hasta iväg till middagen. Det var en trevlig kväll och jätte kul att hon äntligen blev klar med sin avhandling.

Idag lyser solen så jag ska fundera på om man ska hitta på något ute. Egentligen borde jag ut och löpa. Men mitt knä hoppade ur led i torsdags på träningen, det är ingen fara då det kan göra så ibland och är som lätt att poppa tillbaka. Men knät är lite wobbly och göra lite ont några dagar efter. Men det är dessutom första helgen på tre veckor jag är helt ledig så något borde jag väl göra, kanske tar med mig dottern och åker ned på stan. Det är skönt att våren faktiskt tycks knacka på dörren. Blir som mer hopp om livet. Förutom det så är det mindre dryga en månad nu innan det är planerat för att vi ska få vårt nästa barn. Så det känns lite overkligt, men otroligt kul förstås.

Spelmässigt har det tyvärr inte hunnit bli så mycket. Jag har spelat lite Diablo 3 nu när de gjort om systemet och jag gillar det faktiskt. Det känns som om det är så här det borde ha varit från början. Sen köpte jag Metal Gear Solid V - Ground Zeroes på 360, har bara hunnit snabbprova det och första intrycket att det är väldigt snyggt i alla fall. Är dessutom ofantligt sugen på att köpa Dark Souls 2 nu när det kommit, men vet faktiskt ärligt inte när jag ska ha tid och spela allt. Bolla familjeliv, träning och spel gör att man inte får så många timmar varje dag att kunna spela. Så kanske jag väntar med Dark Souls 2, fast jag är såååå sugen det!

Nä nu ska jag stänga ned detta, men hoppas alla får en fin helg!

#blogg


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Helg och sol

Kul att ni har fint väder. Hos mig är det grå himmel, 6 plusgrader, starka vindar (som orsakar korta strömavbrott från och till) och 2 dm djup lera på alla vägar som ofta målar golven bruna när man varit ute med hunden. Härlig årstid!

1
Skriv svar