Doktorn rekomenderar..

Doktorn rekomenderar..

Så mycket ilska och ondska, så många "men vad fan" reaktioner på nätet. Så många totalt nollkollade idéer och tankar. Konstigt att man ibland längtar tillbaka till tiden då internet bara var en sak och inte ett så integrerat monster som styr så som idag.

Åtminstone måste positiva motvikter ta mer plats.
Så här kommer en två år gammal bild av mig med famnen full av trötta Chinese crested valpar.

Om din första reaktion är att skriva något elakt baserat enbart på din egen sneda världsbild, då kan du gå vidare någon annanstans, du kan få skjuts till varmare breddgrader om du vill, en horisontal resa.

Titeln då? vad har det här med doktorn att göra? Jag har fått D-vitamin utskrivet. Är fisk det värsta du vet så kan det vara bra.

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Doktorn rekomenderar..

Man borde få köpa såna där valpar på lösvikt, då kan man strö ut dom på alla bittra människor tills dom blir glada!

Skribent

Åh, Traveller <3


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av Luftman:

Man borde få köpa såna där valpar på lösvikt, då kan man strö ut dom på alla bittra människor tills dom blir glada!

Det funkade för mig.

Skrivet av Johan Olander:

Åh, Traveller &lt;3

Åh Johan...The hills are alive...


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Tackar för den bilden, det behövdes. Kjam!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar