..och silver i öppna viktklassen

Skribent
..och silver i öppna viktklassen

Janni tog även silver i öppna viktklassen, synd att guldet gled henne hur händerna. Men då fick hon möta Gabi Garcia i finalen som är ett monster till kvinna. Hon är 196 cm lång och väger runt 110 kg. Detta mot Janni som är kring 170 cm och väger kring 70 kg. Det är rätt många kilo i övertag från Garcia. Detta är dock vad som händer om man vågar ställa upp i öppna klassen. Men ett silver är inte så pjåkigt

Gabi Garcia är den till höger på bilden:

Janni är till höger på bilden nedan (förstås), jämför kroppsbyggnaderna och storleken med Gabi, att ens komma levande ur matchen är för mig en merit nog.

#blogg


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
..och silver i öppna viktklassen

Vad fan tävlades det i?

Skribent
Skrivet av anon_187600:

Vad fan tävlades det i?

Brazilian Jiu Jitsu.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser ut som någon behöver testas för steroider, men är förmodligen "ren" tack vare lite vettig planering.

Skribent
Skrivet av kaealy:

Ser ut som någon behöver testas för steroider, men är förmodligen "ren" tack vare lite vettig planering.

Jo tack, vill inte peka ut någon. Men det ser inte ut som hon bara stoppar i sig hästkött och grönsaker.

Jag skulle vara livrädd om jag fick möta henne för övrigt.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Johlor:
Skrivet av Slevin:

Vad fan tävlades det i?

Brazilian Jiu Jitsu.

jaha, tack.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Ser ut som någon behöver testas för steroider, men är förmodligen "ren" tack vare lite vettig planering.

Ingen chans i helvetet att hon är ren. Jag har inget emot steroider och vet en hel del om dem, samt har sett deras effekter på nära håll.

Så, oavsett vad man tycker: nu vet du hur en kvinna som garanterat bolar ser ut.

1
Skriv svar