Big Bad Nazis (Actionfilm i lera)

Medlem
Big Bad Nazis (Actionfilm i lera)

Hej hej! Jag och brorsan har gjort en ny film, Big Bad Nazis. Det handlar om ett par nazister som trillar in på en gammal bar i Paris under andra världskriget och konflikt uppstår!

Ta gärna en titt och lämna en kommentar om vad ni tyckte!

https://www.youtube.com/watch?v=zNV6uJSgkw4

#blogg


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

Big Bad Nazis (Actionfilm i lera)

Jag gillade hantverket, bra jobbat, men inte så mycket allt lerblod


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Haha riktigt bra! Väldigt brutal men det funkade. Ser gärna mer ifrån er.

Medlem

Heh, ni kunde ha gjort lite bättre röster tycker jag nog men annars var den ju cool, hur gör man blodet så det rinner så, målar ni på leran?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Riktigt trevliga animationer!
Ansiktsuttrycken är klockrena och blodet är riktigt härligt.
Det känns inte som om ni går "all in" med röstskådespeleriet dock.

Medlem

Jag är imponerad att ni animerar med så pass många bildrutor per sekund! riktigt snyggt !

Medlem

Jävligt smooth, rörligheten ser fantastisk ut. Använder ni armaturer/skelettriggar i själva lerfigurerna?

Medlem

Hahaha, klockren!

Hade önskat lite bättre ljudproduktion (lite ambience, ljudet av hur glaset gnuggas av trasan av bartendern, etc...). Men men

Fint jobbat grabbar!

Medlem

Oj, det var fint animerat! Skön papp-stil på inredningen också. Mer ljud från omgivningen hade dock inte skadat. Trevlig inledning med den blinkade neonskylten.


signatur

Devil Reef - Isometric Roguelike / Dungeon Crawler. Release 2024

Medlem

Tack grabbar! Kul att ni gillar det!

Skrivet av Simon Karlsson:

Jävligt smooth, rörligheten ser fantastisk ut. Använder ni armaturer/skelettriggar i själva lerfigurerna?

Nej, inte på denna. Men ska experimentera lite med det i framtiden.


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

1
Skriv svar