The Old Republic - Sith-klassen säger hej

Robot
Medlem
The Old Republic - Sith-klassen säger hej

Ska bli intressant att se om det blir något av detta.

Medlem

Republic trooper ska man vara, det är badass!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Haha, musiken borde ersättas med något lika lamt som gameplayet såg ut att vara.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Combaten ser jävligt stel ut.

Medlem

BioWare = Day One


signatur

- r4z0r -

AW8
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Republic trooper ska man vara, det är badass!

Det har du rätt i! =D

Hoppas att de släpper Trooper-trailern nästa gång. Ska bli skönt att få lyssna hur han låter. Vi vet att de ser badass ut, att de är badass, men vi vet inte än om Troopern låter badass också!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Medlem
Skrivet av Plimp:

Combaten ser jävligt stel ut.

Ser ju bättre ut än dom flesta andra mmorpg's iaf.

Medlem

världarna och allt är ju fenomenalt men ja.. jag vet inte men det här fick mig inte taggad inför spelet

Medlem

För mig blir det nog en smuggler om jag ens köper spelet, det står mellan detta och GW2..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

OM jag köper detta spelet, då blir det en Sith Warrior direkt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ska det inte bara finnas en sith lord och en apprentice?

F.ö. såg det rätt kasst ut imo. Tycker fortfarande det är så jävla löjligt när man ser två gubbar med lasersvärd som står och slår på varandra i all oändlighet.

Medlem

trist man börjar bli för gammal bara

Medlem

yum yum, Star wars!
Kommer antagligen inte rolla sith själv, men OM jag skulle göra det skulle jag gå in i rollen och leverera dom torraste skämten som jag kan. Mest för att balansera ut det dramatiska och stela i sith.

AW8
Medlem
Skrivet av Kenchu:

Ska det inte bara finnas en sith lord och en apprentice?

"The rule of two" skapades först ca. 2650 år efter då TOR utspelas. Innan filmerna (och efter) däremot finns det en massa Sithspit överallt. Dark Side cowards!


signatur

PC gamer 'til I die.

Det kan ju knappast bli sämre än bebis spelet WoW iallafall.


signatur
Medlem

i början var jag väldigt intresserad av detta spel.. men det blir mindre och mindre.. nej jag satsar nog mina slantar på GW2 istället


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Det kan ju knappast bli sämre än bebis spelet WoW iallafall.

Kanske inte, men det kommer förvåna mig väldigt mycket om det lyckas få en helhet som är bättre

Inaktiv

Yummy! Ser fram emot att testa, hoppas det kommer en beta snart. Inte för grafiken är super viktig men det var rackans vad texturerna verkar lågupplösta, freaking fugly xD

Inaktiv

Tappade helt intresse för spelet efter denna video. Sith warrior som typ nån Halo-hybrid med Vader-panel på maggen? :/ Nej tack... För mig är och kommer alltid Sith vara svartklädda i munkkåpor. George Lucas förstörde Star Wars när han skapade General Grievous. Bort med den här äckliga robottrenden. Bläh.

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Haha, musiken borde ersättas med något lika lamt som gameplayet såg ut att vara.

Cry much?

Skrivet av Loading:

I wantz it.

+1+1+1+1+1

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Tappade helt intresse för spelet efter denna video. Sith warrior som typ nån Halo-hybrid med Vader-panel på maggen? :/ Nej tack... För mig är och kommer alltid Sith vara svartklädda i munkkåpor. George Lucas förstörde Star Wars när han skapade General Grievous. Bort med den här äckliga robottrenden. Bläh.

Då har du inte sett många sith i dina dagar, de är i stort sett bara under Darth Banes "Rule of Two" som dom har det.

För övrigt så sa inte trailern mig så mycket.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Guzilla:

Tappade helt intresse för spelet efter denna video. Sith warrior som typ nån Halo-hybrid med Vader-panel på maggen? :/ Nej tack... För mig är och kommer alltid Sith vara svartklädda i munkkåpor. George Lucas förstörde Star Wars när han skapade General Grievous. Bort med den här äckliga robottrenden. Bläh.

Då har du inte sett många sith i dina dagar, de är i stort sett bara under Darth Banes "Rule of Two" som dom har det.

För övrigt så sa inte trailern mig så mycket.

Jasså? Darth Bane? Så insatt är jag faktiskt inte men jag menar Count Dooku var ju inte cyborg och inte heller Darth Maul. Anakin var ju inte heller det tills han blev ägd av Obiwan och nerslängd i lavan.

Medlem
Skrivet av Plimp:

Combaten ser jävligt stel ut.

Eh...Har du spelat något slags MMORPG på senaste tiden? och säger du WoW, då är det ju bara skrattretande...Om Bioware gör detta spel "ostelt" då lär det bli världens bästa MMORPG genom tiderna.


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem

Bye bye World of Gaycraft

Finns det några ord som kan uttrycka BEFORE day one? hahah


signatur

I'm having noobs for breakfast

AW8
Medlem
Skrivet av Guzilla:

Tappade helt intresse för spelet efter denna video. Sith warrior som typ nån Halo-hybrid med Vader-panel på maggen? :/ Nej tack... För mig är och kommer alltid Sith vara svartklädda i munkkåpor. George Lucas förstörde Star Wars när han skapade General Grievous. Bort med den här äckliga robottrenden. Bläh.

Armors med teknologiska saker på är rätt vanligt i Star Wars-världen, oavsett om det utspelar sig 4000 år innan the Battle of Yavin eller 137 år efteråt. Han behöver ju inte vara en cyborg bara för det;
Star Wars är ju trots allt science fiction fantasy.


signatur

PC gamer 'til I die.

Oj, han såg farlig ut...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kommer helt klart att köpa och testa spelet, men gillar egentligen inte grafiken. Alldeles för tecknat för mig men får väl stå ut.

Jag hoppas verkligen att animationerna blir bättre innan dom släpper spelet. Ser väldigt stelt och hackigt ut.

Allt annat med spelet verkar väldigt bra och att det kommer att vara polerat tvekar nog ingen på?

Medlem

E3 2010 bilderna ser oroväckande bra ut. Jag blev faktisk lite mörkrädd. Tur att man alltid sover med en ljussabel under kudden.

1
Skriv svar