Titanfall årets bästa spel - pris?

Medlem
Titanfall årets bästa spel - pris?

Titenfall vet ni nog dom flesta gamers vad det är! Titenfall är ett av dom Bästa spelen enligt mig 2014! att kunna springa nästan över allt och göra så mycket saker i spelet samtidigt är sjukt mycket bättre än många spel! Titenfall tycker jag själv är lite likt Halo 4! och det gillar jag också tanken på att Halo är enligt mig dom bästa spelen i spelvärden hitils!

Titenfall är ett spel som är helt klart värt att pröva efter bara någon timme spelande så kommer du märka att du inte kan sluta för att det är så kul! därför vill jag rekommendera en hemsida som är sjukt billigt med Titenfall och som har mycket andra spel!

ha en fortsatt trevlig dag!

www.Fast2play.se
http://www.fast2play.se/category/5155/titanfall-ea-origin-key...

#blogg

Medlem
Titanfall årets bästa spel - pris?

Det känns som att allt snack om Titanfall dog ut extremt snabbt när spelet väl hade släppts. Något som enligt mig framstår som ett väldigt dåligt tecken.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

håller med! det dog ut riktigt mycket! men ett spel är ett spel och snack är ett snack! vet faktist inte riktigt varför de blev så tyst efter de kom ut!

Medlem

G2a är 7€ billigare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det känns som att allt snack om Titanfall dog ut extremt snabbt när spelet väl hade släppts. Något som enligt mig framstår som ett väldigt dåligt tecken.

Typ exakt som alla andra spel?

Om du inte hänger på communitys som diskuterar titanfall, klart du inte hört något.

Det spelas fortfarande, och är sjukt aktivt. Snart kommer dessutom Update 4.

Förövrigt är ditt uttalande ganska ologiskt.

Medlem

längtar inför uppraderingarna

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Puscifer:

Det känns som att allt snack om Titanfall dog ut extremt snabbt när spelet väl hade släppts. Något som enligt mig framstår som ett väldigt dåligt tecken.

Typ exakt som alla andra spel?

Om du inte hänger på communitys som diskuterar titanfall, klart du inte hört något.

Det spelas fortfarande, och är sjukt aktivt. Snart kommer dessutom Update 4.

Förövrigt är ditt uttalande ganska ologiskt.

Njaeh, jag menar rent allmänt. I forumtrådar där ämnet gäller vad man spelar just nu, spelrekommendationer eller favoritspel 2014. Jag vill påstå att jag är väldigt aktiv på spelforums, men jag har inte hört ett knyst från Titanfall sedan det släpptes.

Det kanske bara beror på att jag aldrig haft något direkt intresse för spelet, och att jag därför omedvetet filtrerat bort allt som har med Titanfall att göra.

EDIT: Vad gäller logiken i mitt resonemang i det tidigare inlägget kan jag tillägga att jag förstår att det inte håller i en diskussion, men jag har en tendens att bli skeptisk om ingen pratar om ett specifikt spel - särskilt med tanke på hur aktiv jag anser mig själv vara på diverse spelforum.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Puscifer:

Det känns som att allt snack om Titanfall dog ut extremt snabbt när spelet väl hade släppts. Något som enligt mig framstår som ett väldigt dåligt tecken.

Typ exakt som alla andra spel?

Om du inte hänger på communitys som diskuterar titanfall, klart du inte hört något.

Det spelas fortfarande, och är sjukt aktivt. Snart kommer dessutom Update 4.

Förövrigt är ditt uttalande ganska ologiskt.

Njaeh, jag menar rent allmänt. I forumtrådar där ämnet gäller vad man spelar just nu, spelrekommendationer eller favoritspel 2014. Jag vill påstå att jag är väldigt aktiv på spelforums, men jag har inte hört ett knyst från Titanfall sedan det släpptes.

Det kanske bara beror på att jag aldrig haft något direkt intresse för spelet, och att jag därför omedvetet filtrerat bort allt som har med Titanfall att göra.

EDIT: Vad gäller logiken i mitt resonemang i det tidigare inlägget kan jag tillägga att jag förstår att det inte håller i en diskussion, men jag har en tendens att bli skeptisk om ingen pratar om ett specifikt spel - särskilt med tanke på hur aktiv jag anser mig själv vara på diverse spelforum.

Klart om du vaken spelar eller har intresse för spelet är det ju självklart du inte läser något om det heller.
Förövrigt tycker jag Titanfall är det bästa FPS sen CS

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Puscifer:

Det känns som att allt snack om Titanfall dog ut extremt snabbt när spelet väl hade släppts. Något som enligt mig framstår som ett väldigt dåligt tecken.

Typ exakt som alla andra spel?

Om du inte hänger på communitys som diskuterar titanfall, klart du inte hört något.

Det spelas fortfarande, och är sjukt aktivt. Snart kommer dessutom Update 4.

Förövrigt är ditt uttalande ganska ologiskt.

Njaeh, jag menar rent allmänt. I forumtrådar där ämnet gäller vad man spelar just nu, spelrekommendationer eller favoritspel 2014. Jag vill påstå att jag är väldigt aktiv på spelforums, men jag har inte hört ett knyst från Titanfall sedan det släpptes.

Det kanske bara beror på att jag aldrig haft något direkt intresse för spelet, och att jag därför omedvetet filtrerat bort allt som har med Titanfall att göra.

EDIT: Vad gäller logiken i mitt resonemang i det tidigare inlägget kan jag tillägga att jag förstår att det inte håller i en diskussion, men jag har en tendens att bli skeptisk om ingen pratar om ett specifikt spel - särskilt med tanke på hur aktiv jag anser mig själv vara på diverse spelforum.

Klart om du vaken spelar eller har intresse för spelet är det ju självklart du inte läser något om det heller.
Förövrigt tycker jag Titanfall är det bästa FPS sen CS

Har varken spelat eller har intresse för CoD BO2 men ändå hör jag mer om det spelet än Titanfall.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Moderator | Testpilot

Döda bottar är så otroligt roligt. Hade spelat spelet om det bara varit 5v5/6v6 människor och inga bottar involverade.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

det svåra med titenfall tycker jag de är att se skilnaden på bottar och spelare ibland

Det verkar som om du sysslar med smygreklam för Fast2Play genom att vara "stolt sponsor". Vad menas med detta?

Är du anställd av dem och får betalt / gratis spel för att länka till deras sajt?

"Enligt marknadsföringslagen måste all reklam se ut på ett sätt så att det tydligt framgår att det rör sig om just marknadsföring. Det ska också vara tydligt vilket företag som står bakom reklamen. I de etiska reglerna ges exempel på marknadsföring som inte är tillåten, till exempel om den ser ut som en oberoende recension eller en marknadsundersökning ..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar