Drastic surgery - On camera

Medlem
Drastic surgery - On camera

Jag är på ett sätt förbluffad över hur "brutalt" det går till, men samtidigt hur elegant det sker med guidning och registering via en dator. Uppenbarligen är kirurgen som utför detta mycket duktig på det han gör.

Operation på hjärnan är om något än mer förbluffande. Patienten är vaken och pratar med kirurgen genom större delen av processen. Hon är lugnare än vad jag var när jag tittade på videon, och visar även hur hon vickar på tårna och skrattar och skämtar. Hjärnan är fantastisk.

Jag behöver nog inte säga det, men ifall att, detta är väldigt grafiskt och stötande för alla förutom de som har en ganska stark mage. You have been warned!

Modern medicin är fantastisk.

Knee replacement

Awake brain surgery

#blogg


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Drastic surgery - On camera

Ja det är precis vad man vill se när man har riktigt ont i ena knäet...

Medlem

På ett sätt kanske ja? Då vet du vad modern medicin kan göra om det går så långt!

La till en till video nu också!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Man vänjer sig vid smärta med tiden så det är ingen fara, har nästan ständig värk i knän, fötter, rygg, axlar, armar, händer och fingrar...
Det är de dagarna man inte har värk, när man känner sig odödlig och gör nånting dumt som att cykla flera mil, promenera i timmar eller simma i timmar som är problemet

Medlem

Hjärnkirurgteamet alltså, vilka hjältar!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hjärnkirurgteamet alltså, vilka hjältar!

Herregud ja. Jag skulle dock vilja säga att han som opererar knät också är en hjälte. Fruktansvärt duktig på det han gör.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar