Semester-spelen

Medlem
Semester-spelen

Vart så sjukt upptagen med annat så glömt bort att både spela och allt möjligt i över ett halvår. Men nu är det igång igen igen. Precis avslutat min semester, och det spelades en hel del under semestern. Mest Skyrim som jag aldrig klarat, jag kan inte sluta göra alla dessa små quest hela tiden, jag antar jag aldrig kommer klara huvud-storyn. Dawnguard håller jag på med just nu då jag blev så trött på alla vampyrer som attackerade städerna när jag fast travlade på natten. Många karaktärer som dog i Winterrun, många arvsbrev fick jag av de som dog i städerna.

I lördags kom jag även på att jag knappt öppnat SC2 HOTS, så installerade det och har sedan lördags spelat det till och från. Det jag känner just nu är att HOTS kampanjen är inte alls lika bra och välgjord som Wings of Liberty. WOL var mer variation i uppdragen, HOTS är lite mer enformiga, sen har jag aldrig gillat Zerg iofs, så kanske är det.

En annan deprimerande sak som hände i somras är att när jag skulle testa Metro: Last Night, det senaste spelet. Så fick jag nästan ha allt på sämsta grafikinställningarna annars laggade det. Så jag måste ha nytt grafikkort. Men jag är sådan att jag uppgradera bara när saker går sönder, men i detta fallet verkar jag få tumma lite på det. Datorn är 4 år gammal nu i december, den har vart med ett tag.

#blogg

Skribent
Semester-spelen

Shit, kom på att jag inte ens rört mitt HOTS heller. Jisses, måste ta tag i min backlog.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Min dator är 2½ och det börjar klia i uppgraderingsfingrarna trots att jag inte alls behöver någon uppgradering. Kanske blir runt släppet av Oculus Riften, det vore trevligt. Eller ny skärm innan dess?

Hur som helst så håller jag helt med om HotS - en okej kampanj, men inget man kan spela om på samma sätt som i Wings of Liberty. Detta trots att mitt hjärta är slemmigt zerg-lila.

Medlem

Hehe, jag gillar inte alls zerg. Mest nog för att jag har fått för mig att du måste expandera snabbt(?) och jag är helst sån som slow bygger och attackera när jag har 200 units. Gillar inte att ruscha.

Medlem

Äh, sån är egentligen jag också men jag spelar så sällan solo ändå. När det är multiplayer som gäller spelar jag oftast i lag.

samma stad, men har missat dig helt.. snygg blondin och gamerbrud är en klockren kombo annars.

Medlem
1
Skriv svar