Hela kostcirkeln

Flakmonkey
Hela kostcirkeln

Är i stugan med min fantastiska lillebror och då blir det givetvis en festmåltid som inte bara är god utan också nyttig! Jag menar vi har ju sallad på tallriken

#blogg

Medlem
Hela kostcirkeln


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Grogg till maten? Fortsätt så!

Medlem

Allvar, Bacardi?? Köp Havana club eller någon annan riktig rom. Bacardi är bara spritig pga. deras trippeldestillering. Och Pepsi, näää, det går bort, ska vara riktig cola. Eller helst kubansk Tropicola

Medlem
Skrivet av f@boy:

Allvar, Bacardi?? Köp Havana club eller någon annan riktig rom. Bacardi är bara spritig pga. deras trippeldestillering. Och Pepsi, näää, det går bort, ska vara riktig cola. Eller helst kubansk Tropicola

Smaken är som...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Moderator | Testpilot

Ser precis ut som du fast skallig med glasögon.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem
Skrivet av f@boy:

Allvar, Bacardi?? Köp Havana club eller någon annan riktig rom. Bacardi är bara spritig pga. deras trippeldestillering. Och Pepsi, näää, det går bort, ska vara riktig cola. Eller helst kubansk Tropicola

BAH! Havana Club är ju inte heller riktig rom Ron Zacapa ska det va annars får det va


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Flakmonkey
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ser precis ut som du fast skallig med glasögon.

Blir lätt så när man har samma mamma och pappa

1
Skriv svar