En vecka till Destiny

Flakmonkey
En vecka till Destiny

Det var länge sedan jag hade ett FPS som jag lirade online med polarna så när allt fler av dem började snacka om att de alla skulle börja spela Destiny så kände jag att det var lika bra att hoppa på tåget. Vet i ärlighetens namn inte så värst mycket om det annat än att det görs av Bungie, att det är scifi och att det hela ska utspela sig i någon form av onlinevärld.

Så det var ju lite av en chansning att slänga iväg en förhandsbokning idag (jo jag vet att förhandsbokningar är onödiga även om man får något litet gratis, men sån är jag) men jag tror ändå det ska vara okej. Bungie vet hur man gör FPS på konsol, speciellt när det kommer till online-biten, och de bekanta som testat betan säger att det är riktigt kul. Lite lagom casual sådär vilket är precis vad jag behöver. Tiden finns ju inte längre för att ge sig på något tävlingsinriktat online-fps.

Eller ja det skulle väl vara kommande Unreal Tournament isf...

#blogg

Medlem
En vecka till Destiny

Couldn't care less.

FPS + Konsol = Fail

Sedan minns jag inte sist ett spel var så sönderhypat som Destiny så det lär knappast leva upp till folks förvätningar

Medlem
Flakmonkey
Skrivet av Cane:

Couldn't care less.

FPS + Konsol = Fail

Sedan minns jag inte sist ett spel var så sönderhypat som Destiny så det lär knappast leva upp till folks förvätningar

Därför är det väldigt skönt att inte ha några större förhoppningar. De enda förhoppningar jag har baseras på tidigare erfarenheter från Bungies spel som är goda, i övrigt är jag mest bara nyfiken och ser fram emot att få spela ett FPS med polarna

1
Skriv svar