Movember is coming!

Skägg.
10 Chambers
Movember is coming!

Nu är det officiellt: tillsammans med Playstation Sverige och Webhallen kommer att vi på FZ att samarbeta med Movember för att uppmärksamma mäns hälsa, i synnerhet prostata- och testikelcancer. Förberedelserna är redan igång men det stora startskottet går den 1 november när undertecknad, och förhoppningsvis många av er, ska raka av sig skägget och bara låta överläppen bli beklädd med hår. Under en hel månad! Vi kommer att bli tvärsnygga!

Vi kommer att köra veckovisa tävlingar här bland alla mustachbloggare men målet är framförallt att sprida information och medvetenhet kring cancer och hur viktigt det är med regelbundna kontroller. Det kommer mer information kring hur du kan vara delaktig vid ett senare tillfälle så tillsvidare lämnar jag er med denna stilguide - vilken kommer du att sporta?

[ia=991078; large]

#blogg


signatur
Medlem
Movember is coming!

Jag önskar att jag hade brunt ansiktshår samt att mustachväxten på läpparna var bättre

Annars hade jag lätt kört på The Wisp.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det blir en Undercover Brothet

Medlem

Jag känner mig alltid så osolidarisk under movemberkampanjer, eftersom jag inte har någon ansiktsbehåring att trimma. Mina gener briefades aldrig om proper hårväxt, så även när jag medvetet försöker lämna en 'stasch växer det bara helt huller om buller utan att någonsin resultera i någonting ordentligt.

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Men kom ihåg att inte tjuvstarta!


signatur
Skribent

meh... Jag har ju moppemusch.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Undercover brother all the way!

Fråga: skall man raka allt och låta mustaschen växa ut eller ska man låta den vara när man rakar resten?


signatur

Submission is for the weak

Medlem

hmm. Brukar ha ett fagert vintertidsskägg som jag låter växa tills det blir sommartid. Men ska kanske skjuta upp det en månad och se riktigt stentuff ut i en undercover brother istället drömmen hade ju varit en rock står, men tvek om det går på en månad.

Skägg.
10 Chambers

Reglerna kommer, men vanligtvis ska allt av för att sedan odla överläppen solo.


signatur
Medlem

Siktar på en Undercover Brother.. Tjejen kommer inte o prata med mig. Ser ut som ett miffo med mustach. Men det får det vara värt


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av chopper:

Siktar på en Undercover Brother.. Tjejen kommer inte o prata med mig. Ser ut som ett miffo med mustach. Men det får det vara värt

Min suckade högt när jag började prata om det...


signatur
Skägg.
10 Chambers

Nu finns det även en FZ-profil på Movember-sajten - samt en nyhet!


signatur
Medlem

Har bestämt mig nu. Det blir en blandning av en box car och trucker. En Box Car Trucker helt enkelt!


signatur

/MJ

1
Skriv svar