Dubiöst möte på pissoaren

Medlem
Dubiöst möte på pissoaren

Har halat ut den och som logisk följd urinerar jag ner i rännan på en av Frankfurts flygplats många toaletter. Tiden som det tar måste man spendera produktivt. Därför tänker jag i min skadeglädje att man äntligen får vara med om att någon förvirrad människa kanske kommer in och börjar tvätta händerna med de små blocken i rännan. Det händer tyvärr inte. Istället äntrar Alf Svensson scenen (det gjorde han) och utför därefter rutinmässigt samma handling som jag själv ägnar mig åt.

Ett ögonblicks tystnad. Ni vet, så där som det ofta blir när två män visar könet för varandra. Affe sneglar lite på mig. "Snygg slips" säger han plötsligt (det säger han inte). "Tack så mycket...schysst kuk" svarar jag (det svarar jag inte). Det blir tryckt stämning. Vi avslutar vårat företag under absolut tystnad. Alf kör tvål, jag kör handsprit. Sedan går han åt sitt håll och jag åt mitt, för att aldrig mer mötas på pissoaren igen.

#blogg


signatur

Burn in the light.

Medlem
Dubiöst möte på pissoaren

Tack! Hela universitetsbiblioteket kollar på mig just nu efter att jag brast ut i gapskratt vid blotta tanken på att du (fast egentligen inte) gav en komplimang till Alfs penis.

Made my day.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Tack! Hela universitetsbiblioteket kollar på mig just nu efter att jag brast ut i gapskratt vid blotta tanken på att du (fast egentligen inte) gav en komplimang till Alfs penis.

Made my day.

Roligt att man kan glädja Exemplet har faktiskt en liten verklighetsförankring. En kollega sa en gång på en julfest så till en för honom okänd man på lokalens toalett. Enligt kollegan hade han en skämtsam ton men det uppfattade tydligen inte den okände vilket resulterade i att mannens högra näve gick på dejt med kollegans ansikte.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Hahahaha störtskönt!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar