Hello World

Medlem
Hello World

Jaha då ska man väl börja berätta lite om sig själv.

Jag spelar allt som kommer till pc

Dom senaste dagarna har jag lirat #Sid Meier's Civilization: Beyond Earth, #the Sims 4, #World of warcraft, #heroes of the storm, #Hearthstone: Heroes of Warcraft, #League Of legends och #Megaman Deathmatch 8bitars.

#The sims 4 spelade jag en kväll i veckan körde la runt 14 timmar i sträck som vanligt blir sims tråkigt som fan efter några timmar, men jag lyckades roa mig med att ha två stycken kvinnor (och en av deras kompisar) bo med mig och ha sex med mig, den tjejen blev gråhårig så jag bjöd in en gammal flamma som var mer i min ålder att flytta in med oss, Jag gifte mig med den nya rätt snabbt och gjorde henne på smällen, men knullade ganska ofta med min gamla flamma, men hon blev väldigt ledsen när hon kom på mig att knulla min nya fru. Sen för att trösta henne och visa att jag fortfarande gilla henne så råkade min nya fru komma på oss när vi hade sex. Hon blev då också väldigt ledsen, plus att hon keräktes hela tiden pga bebisen.

Men ja tillslut orka jag inte med mer, och kommer nog antagligen aldrig komma tillbaks till sims , som vanligt med sims är man färdig efter en spelomgång.

Sen spelade jag #Sid Meier's Civilization: Beyond Earth och körde direkt en singleplayer omgång, den blev på 16 timmar ungefär, och jag tyckte att det är ett rätt så okej spel. Det nya techträdet gör att det inte blir lika enformigt som gamla civ5. Sen nån dag senare körde jag och mina två polare en match. Den blev la på 9h nåt sånt. Ganska tråkigt i min mening att affinity delas mellan spelarna så jag försökte mig på att köra harmony affinity ( Titan enhetern är awesome dock är nog supremacys robot bäst) och mina båda polare körde på supremacy, vilket gjorde att min civ blev en supremacy mainad civ och gjorde det redigt svårt för mig att få dom enheter som jag ville ha. Man måste ha affinity lvl 4 i nån faction för att kunna bygga mer avancerade gubbar än starter gubbarna och om alla går på sina egna spår så blir det oftast att man har 2/2/1 i affinity och inte kan bygga starka enheter.

Igår blev jag inbjuden till #heroes of the storm Alphan så igår körde jag på en del. Körde la typ en 15-16 matcher kanske. Jag har kommit fram till att det spelet är mer objektorienterat än lol t.ex Vilket gör att om nån av dina medspelare för för sig att bara trycka i sin lane så har du automatiskt förlorat, för man kan inte tjäna tillräckligt med försprång på att farma och få bättre items än motståndarna (eftersom det inte finns några items). Sen så är det fortfarande ganska buggigt, det är lite drygt att i början bara ha 5 hjältar att välja mellan, alla matcher i början är samma hjältar mot varandra hela tiden, men så är det i lol också dock finns det en lite större hjältebas där i början. Sen är det svindyrt att köpa saker för riktiga pengar, jag fattar inte att folk kan tänka sig att betala dom summor som blizzard ber om. Men jag tror #heroes of the storm är redigt skoj om man kör med några polare, och jag kan tänka mig att solokö i det kommer kunna vara en marddröm.

I helgen spelade jag och några polare Megaman Deathmatch 8bitars, vilket är en mod byggt på doom motorn Redigt grymt spel. Det finns en redigt tight liten bana som vi alltid brukar fastna på och köra protect the chip, vilket man ska hålla i ett chip utan att dö i 30 sekunder.

Sen i #World of warcraft så körde jag lite mer transmogs runs på min warrior [http://i.imgur.com/gh4RCyz.jpg]

I #League of Legends så spelade jag och mina polare 3v3 för att ta oss till platinum, vi har en win-streak på 5 matcher nu så det går äntligen åt rätt håll. Vi spelar oftast warwick, Alistar, Ziggs/Brand

Det var väl ungerfär det jag gjorde denna vecka.

Till helgen blir det att spela #Evolve med polarna.

Zul Zul

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Hello World

Åh, hade verkligen önskat att Evolve-betan var lite längre så att jag hann lira den.


signatur
1
Skriv svar