Interstellar

Medlem
Interstellar

Välkommen till denna ouppdaterade blogg och idag ska jag prata om en sak...
Denna sak är Interstellar, Christopher Nolans nya Sci-Fi film, regissören bakom The Dark Knight-trilogin där Matthew McConaughey är huvudrollsinnehavaren samtidigt som den är ljuvligt komponerad av Hans Zimmer. Efter några timmar efter den tre timmar långa filmens slut är jag fortfarande uppspelt. Det enda jag tänker på är Interstellar, i mina ögon Nolans bästa film. Min förhoppningar var höga som bara den och ändå så blev de överträffade.Jag vill inte säga så mycket mer av filmen förutom det här jag sagt. Det är något ni måste uppleva själva. Kort sagt handlar filmen maskhål. Om man förväntar sig en lätt film som går att analysera snabbt bör man kalibrera om sina förväntningar.
Så ta en paus från spelandet och betala för den film, helst flera gånger om. Det är värt det.
Lycka till med växandet av era mustascher och låt dem växa som Nolan växer för mig.
Pingkonk Out

[ia=1000559; large]

#blogg

Medlem
Interstellar

Var och såg den i fredags, jag kan fortfarande inte sluta tänka på den! Väldigt bra film.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Tänkte gå och se den imorgon eller idag snarare. Alltid gillat Nolans filmer. Trailern gav mig gåshud

1
Skriv svar